در راستای طرح اتصال فرودگاه های مناطق آزاد کشور به یکدیگر؛

سفر اتباع خارجه بدون ویزا از اروند به کیش تسهیل شد/برقرای پرواز اروند به ماکو در آینده ایی نزدیک

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۹:۲۶
کد خبر: ۷۹۷۲۸۷
سفر اتباع خارجه بدون ویزا از اروند به کیش تسهیل شد/برقرای پرواز اروند به ماکو در آینده ایی نزدیک
غلامرضا دهقانی‌زاده گفت: پرواز آبادان به کیش و بلعکس از بیست دی ماه جاری به عنوان گام نخست اتصال هوایی مناطق آزاد کشور به یکدیگر برقرار انجام می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا دهقانی‌زاده مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان از برقراری پرواز آبادان به کیش و بلعکس خبر داد و گفت: برقراری این پرواز یکی از خروجی‌های جلسه فرودگاه‌های مناطق آزاد در نمایشگاه هوایی کیش است که در آن جلسه مقرر شد فرودگاه‌های مناطق آزاد کشور به یکدیگر متصل شوند.

او گفت: با برقراری این پرواز این امکان به وجود می‌آید که شهروندان کشورهای همسایه ایران بدون نیاز به ویزا به منطقه آزاد اروند و آبادان وارد شده و با پرواز به منطقه آزاد کیش سفر کنند.

دهقانی‌زاده از پیگیری برای برقراری پرواز به سایر مناطق آزاد نیز خبر داد و افزود: پرواز بعدی که پیگیر برقراری آن هستیم به مقصد منطقه آزاد ماکو است. به این ترتیب با همکاری مناطق آزاد اروند و ماکو امکان برقراری تورهای ترکیبی ایران و ترکیه برای ساکنان کشورهای حاشیه خلیج فارس ایجاد می‌شود.

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به چرایی ابطال هشت ماهه پرواز کیش به آبادان توضیح داد: این پرواز به علت استقبال کم مسافران و کمبود ناوگان شرکت‌های هواپیمایی متوقف شد؛ اما اکنون با توجه به برنامه‌ریزی برای جذب مسافر خارجی پیش‌بینی می‌شود که مورد استقبال قرار بگیرد.

دهقانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: اولین پرواز کیش به آبادان و بلعکس در تاریخ بیستم دی ماه جاری انجام می‌شود. این پرواز به صورت هفتگی و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برقرار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز