هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور؛

حسرت تکرار قهرمانی برای پالایش نفت آبادان/ملی حفاری در مسیر قهرمانی

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۹۸۷۱۱
حسرت تکرار قهرمانی برای پالایش نفت آبادان/ملی حفاری در مسیر قهرمانی
هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، با برتری دو تیم خوزستانی بر حریفان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، از هفته بیست و دوم  لیگ برتر فوتسال بانوان کشور(هفته پایانی رقابت ها)، امروز جمعه، دو تیم خوزستانی ملی حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان بر حریفان خود چیره شدند.

ملی حفاری اهواز تیم صدرنشین جدول رقابت ها، موفق شد با نتیجه سه بر دو شهرداری رشت را شکست دهد تا تنها با یک شکست نیم فصل را به پایان برساند و خود را برای مرحله پلی آف رقابت ها آماده کند.

از طرفی تیم پالایش نفت آبادان میهمان پارس آرا شیراز بود و توانست با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دهد.

بنابر این در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم پالایش نفت(36 امتیاز) با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم مس رفسنجان(37 امتیاز) در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و از صعود به پلی آف باز ماند.

بدین ترتیب پالایش نفت آبادان که در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شده بود در این فصل علاوه بر اینکه دستش از جام کوتاه ماند و موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود نشد، بلکه با پنج پله سقوط در جایگاه پنجمی قرار گرفت.

در همین راستا در مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم های ملی حفاری اهواز(53 امتیاز)، نامی نو اصفهان(51 امتیاز)، دختران کویر مس کرمان(41 امتیاز) و مس رفسنجان(37 امتیاز) برای تعیین قهرمان به رقابت می پردازند.

همچنین دیدارهای پلی آف از 12 بهمن‌ماه به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود که دو تیم‌ ملی حفاری اهواز و مس رفسنجان از یک سو و نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان از سویی دیگر با هم به رقابت می پردازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما