خطیب موقت جمعه شادگان:

پرستار نماد تعهد صبر و استقامت است/تشکیل شورای عالی فرهنگی از اندیشه های ناب امام راحل است

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۹۸۷۲۱
پرستار نماد تعهد صبر و استقامت است/تشکیل شورای عالی فرهنگی از اندیشه های ناب امام راحل است
حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم‌صوفی گفت: پرستاران با تعهد، صبر و حوصله و الگوبرداری از شیوه زندگی حضرت زینب(س)، تسکین دهنده درد و رنج بیماران هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم‌صوفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شادگان، بابیان اینکه حضرت زینب(س) بهترین اسوه برای همه جوامع بشری محسوب می‌شود، اظهار کرد: پرستاران متعهد با صبر و حوصله و الگوبرداری از شیوه زندگی آن حضرت روحیه زینب گونه را در بین خودشان تقویت کنند.

او گفت: حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت هستند و به این علت، روز تولد آن حضرت به نام روز پرستار نامگذاری شده است که پرستارارن ما با الگوگیری از آن حضرت، تمامی لحظات زندگی خود را صرف نگهداری از بیماران می کنند و تسکین دهنده درد و رنج بیماران هستند.

حجت الاسلام صوفی در فراز دیگری از خطبه های خود به دیگر مناسبت هفته جاری اشاره و افزود: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۷ به فرمان امام خمینی(ره)  یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

او اضافه کرد: هدف از تشکیل شورای عالی انقلاب هدایت اصول کلی انقلاب اسلامی و نظارت عالی بر جریان این انقلاب بود که برکات بسیاری را برای نظام به وجود آورد. بی شک تشکیل این نهاد از دستاوردهای اندیشه های ناب و الهی امام خمینی(ره) است.

امام جمعه موقت شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به تشییع پیکر مطهر سرباز وظیفه"شهید سلیم شاوردی"در شادگان خاطر نشان کرد: شهدا با درک صحیح از زمان و لبیک به ندای حضرت امام (ره)، در راستای تحقق آرمان‌های اسلام، از جان خود گذشتند و ما به عنوان وارثان آنان باید در زنده نگاه داشتن نام و یادشان تلاش کنیم.

حجت الاسلام صوفی در پایان از حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرباز وظیفه سلیم‌ شاوردی قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز