فرماندار شادگان تاکید کرد:

اعضای ستاد بحران برای خدمات رسانی در مواقع ضروری آماده باشند

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۰:۲۳
کد خبر: ۷۹۹۸۷۶
اعضای ستاد بحران برای خدمات رسانی در مواقع ضروری آماده باشند
سعید حاجیان گفت: همه دستگاه های امدادی و خدماتی عضو ستاد بحران از امادگی کامل برای خدمات دهی در مواقع ضروری برخوردار باشند.

 سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و بارش باران و تگرگ، استاندارد سازی زیرساخت ها، بهینه سازی تجهیزات و امکانات در کنار اطلاع رسانی می تواند به دستگاه های خدمات رسان و امدادی در زمان بحران کمک کند.

او گفت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران از عوامل مهم در مدیریت بحران است و رعایت استانداردهای لازم در کنار اطلاع رسانی به موقع و فراهم کردن تمهیدات در شرایط خاص، یک امر ضروری است.

حاجیان افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با بحران کاهش دمای هوا و افزایش بارش ها باید اندیشیده شود و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، ضمن آماده باش کامل، موظف هستند اقدامات لازم را برای عبور از این شرایط انجام دهند.

فرماندار شادگان در پایان اضافه کرد: در بیشتر مواقع یک مدیر باید با اشراف کامل به حوادث و مسائل اجتماعی به کنترل و رصد اقدامات حوزه خود بپردازد و با مدیریت و اثر بخشی مناسب در مواقع ضروری در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین خسارات اوضاع را به حالت عادی برگرداند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما