مدیر بنیاد مسکن شادگان خبرداد:

اتمام مقاوم‌سازی ۵۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در شادگان

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۱:۵۶
کد خبر: ۸۰۰۰۵۳
اتمام مقاوم‌سازی ۵۸۰۰ واحد مسکونی روستایی در شادگان
سید محمد موسوی گفت: ۵ هزارو ۸۰۰ واحد مسکونی در روستاها و شهرهای دارخوین وخروسی شمالی زیر نظر بنیاد مسکن شادگان بهسازی و مقاوم سازی شد.

سید محمد موسوی مدیر بنیاد مسکن شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: واحدهای مسکونی احداث شده استاندارد و مطابق با ضوابط و اصول مهندسی به صورت ضد زلزله ساخته شده اند.

او گفت: با وجود محرومیت شادگان از نظر اشتغال و تنگ دستی مردم حاصل از خشکسالی، در چند سال اخیر روستاییان استقبال زیادی در موضوع نوسازی و بهسازی مسکن خود نموده اند.

موسوی افزود: به طوری که از ابتدای طرح سال۸۴ تا کنون از لحاظ آمار مقاوم سازی مسکن در روستاهای شادگان همه ساله در رتبه اول تا سوم قرار گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شادگان ادامه داد: همچنین تسهیلات اعطایی با بهره چهار و پنج درصد و باز پرداخت طولانی(۱۲ سال) برای مقاوم سازی منازل روستایی پرداخت شد، سبب شده حدود بیش از ۲۵ درصد واحدهای مسکن روستایی در حال حاضر نوساز و مقاوم سازی شدند.

موسوی در پایان گفت: بانک های شهرستان همکاری و تعامل خوبی با مردم و بنیاد مسکن این شهرستان داشته اند، که از زحمات کارکنان بانک های عامل در شادگان تشکر و قدردانی می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز