طی مراسمی در اهواز:

مدال طلای المپیک نصیرشلال به او اهدا می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۱:۴۴
کد خبر: ۸۰۰۷۸۳
مدال طلای المپیک نصیرشلال به او اهدا می شود
افشین حیدری از برگزاری مراسمی در اهوازی به منظور اهدای مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری المپیک لندن2012 به نواب نصیرشلال خبر داد.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز، با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری در خوزستان، اظهار کرد: خوزستان در سال جاری رویدادهای بسیاری همچون وزنه برداری انتخابی المپیک 2020 و رقابت های بین المللی کشتی فرنگی را در پیش رو دارد.

او با اشاره به رای فدراسیون جهانی وزنه برداری در خصوص وزنه بردار خوزستانی گفت: همانطور که می دانید، نواب نصیرشلال وزنه بردار 105 کیلوگرم خوزستانی در المپیک لندن با مهار دو وزنه 184 کیلوگرم 227 کیلوگرم به ترتیب در یک و دو ضرب و مجموع 411 کیلوگرم صاحب مدال نقره شده بود در حالی که مشخص شد تست دو پینگ اولکسی توروختی اوکراینی که با یک کیلو بیشتر از نصیر شلال(مجموع 412 کیلوگرم) مدال طلای این دسته را به خود اختصاص داده بود، مثبت اعلام شده است.

حیدری با عنوان اینکه این مدال بعد از هفت سال به وزنه بردار خوزستانی باز می گردد، افزود: به این ترتیب مدال نقره نصیر شلال به طلا المپیک تبدیل شد که در مراسمی در اهواز به او اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز