شهردار شادگان عنوان کرد:

سازمان آب و برق خوزستان به تعهدات خود عمل نمی کند

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱:۱۲
کد خبر: ۸۰۰۷۹۸
سازمان آب و برق خوزستان به تعهدات خود عمل نمی کند
حسن مزبانی پور گفت: عمل نکردن سازمان آب و برق خوزستان و مجری عملیات حفاری طرح الغدیر به تعهدات خود، موجب بروز مشکلات فراوان در سطح شهر شده است.

حسن مزبانی پور شهردار شادگان امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: حفاری های گسترده مجری طرح انتقال آب الغدیر باعث تخریب سطح وسیعی از آسفالت جاده کمربندی این شهر شده است.

او گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین شهرداری و مجری خط انتقال آب طرح الغدیر منعقد شد، مقرر شد بعد از اتمام حفاری شبکه خط انتقال آب، مجری آن طرح نسبت به انجام عملیات ترمیم آسفالت جاده کمربندی اقدام کند ولی متاسفانه سازمان آب و برق تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

مزبانی پور افزود: درصدی از تصادفات یا خسارت جانی که در جاده کمربندی این شهر حادث می شود ناشی از کنده کاری ها و حفاری های صورت گرفته توسط مجری طرح خط انتقال آب الغدیر و سازمان آب و برق خوزستان است.

او وجود کَنده کاری ها و حفاری های نامناسب و رها شده مجری طرح را در جاده کمربندی و بلوار شهید معماری این شهر، موجب مخدوش کردن چهره و سیمای شهر، بروز تصادفات و اختلال در تردد شهروندان شده و عنوان کرد و گفت: پلیس راهور علت حوادثی که در اثر اینگونه حفاری ها در جاده کمربندی به وجود می آید را شناسایی و دستگاه های حفار متخلف را به عنوان مقصر معرفی کرد.

مزبانی پور ادامه داد: با حفاری های صورت گرفته توسط مجری خط انتقال طرح الغدیر، ضمن تحمیل خسارت مالی سنگین به شهرداری شادگان نارضایتی عمومی مردم این شهر را نیز بدنبال داشته است.

شهردار شادگان در پایان تصریح کرد: هر نوع حادثه احتمالی و ضرر وزیان مالی و جانی در جاده کمربندی و بلوار شهید معماری این شهر در اثر تخریب انجام شده توسط مجری طرح غدیر  به عهده سازمان آب و برق خوزستان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما