مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند خبرداد:

نصب و راه اندازی دستگاه های هوشمند RTM در پیشخوان های بانک شهر منطقه آزاد اروند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲:۲۹
کد خبر: ۸۰۲۴۰۹
نصب و راه اندازی دستگاه های هوشمند RTM در پیشخوان های بانک شهر منطقه آزاد اروند
کمال رضایی گفت: جدیدترین دستگاه های ارائه خدمات بانکی با عنوان RTM در پیشخوان های شهرنت بانک شهر در منطقه آزاد اروند نصب و راه اندازی شد.

کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: این دستگاه ها با پیگیری شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند و همچنین بانک شهر اروند به منظور ارائه خدمات هوشمند به همشهریان عزیز راه اندازی شده است.

او گفت: دستگاهRTM (Remote Teller Machine) نسل دوم"دستگاه خود بانک" است  که مراحل تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت و نصب تجهیزات سخت‌افزاری، طراحی و تولید نرم‌افزار و راه‌اندازی آن توسط کارشناسان و متخصصان شرکت توسعه و نوآوری شهر انجام‌شده است،

رضایی با اشاره به قابلیت‌های متمایز کننده این دستگاه از دیگر دستگاه های مشابه افزود: از ویژگی‌های کاربردی این دستگاه می‌توان به کیفیت بالای قطعات و تولید، نرم‌افزار اختصاصی با قابلیت‌های عملیاتی و امنیتی بالا، استفاده از اِلمان‌های بیومتریک برای احراز هویت، طراحی اختصاصی با توجه به نیازهای سیستم بانکی ایران و بانک شهر و کاربری آسان و به‌ عبارت‌ دیگر سهولت در بهره‌برداری اشاره کرد.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اهداف راه اندازی این خدمات، اضافه کرد: شهر هوشمند چارچوبی است که عمدتاً از فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) برای توسعه، گسترش و ترویج شیوه‌های توسعه پایدار و با هدف رفع چالش‌های رو به رشد شهرنشینی، ایجاد شده است که راه اندازی دستگاه های خود بانک نیز در همین راستا صورت گرفته است.

همچنین در همین خصوص فرحانی رئیس بانک شهر آبادان با اشاره به خدمات بانک شهر گفت: امکان افتتاح حساب، صدور کارت عابر بانک، اخذ صورتحساب، انتقال وجه، ساتنا و پایا، صدور کارت هدیه، وصول چک، واریز وجه نقد و دیگر خدمات تا ساعت 22:30 هر شب در پیشخوان های شهرنت فراهم می باشد.

رئیس بانک شهر آبادان افزود: پیش از این نیز بانک شهر با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به صدور کارت شهروندی برای بیش از 100 هزار شهروند شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام کرده است که علاوه بر کارت شناسایی و یک حساب کوتاه مدت در بانک شهر، بیش از 70 نوع خدمات بانکی به دارندگان این کارت های ارائه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز