استاندار خوزستان خبر داد:

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای به روز رسانی امکانات مدارس خوزستان

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۳:۳۷
کد خبر: ۸۰۲۴۳۴
تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای به روز رسانی امکانات مدارس خوزستان
غلامرضا شریعتی گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و به روز رسانی امکانات مدارس استان خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز سی دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به چگونگی فرآیند جلب مشارکت اولیاء در مدارس اظهار کرد: جلب مشارکت اولیا در فعالیت های مدارس در اجتماعی شدن آموزش عمومی تاثیر به سزایی دارد.

او گفت:  آموزش و پرورش در ایجاد سرمایه های اجتماعی، اعتماد بخشی و همراهی بین دولت و ملت نقش بارزی دارد و هیچ نهادی مثل آموزش و پرورش نمی تواند این نقش را ایفا کند.

شریعتی در عین حال با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش خوزستان در بین شوراهای آموزش و پرورش 31 استان کشور صاحب رتبه برتر کشوری شد، افزود: در شورای آموزش و پرورش باید از نظرات نخبگان بهره ببریم و تلاش کنیم که از ظرفیت های موجود به نفع تعلیم و تربیت در استان استفاده کنیم.

استاندار خوزستان اختصاص 175 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی مدارس در خوزستان را یکی از اقدامات خوب برای کمک به آموزش و پرورش استان دانست و اضافه کرد: بودجه نوسازی مدارس از 76 میلیارد تومان در سال 95 به 175 میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

شریعتی در پایان خبر داد: در عین حال 20 میلیارد تومان اعتبار نیز برای تجهیز و به روز رسانی امکانات  مدارس استان خوزستان از محل اعتباراتی که سایر دستگاه های اجرایی موفق به جذب آن نشدند، اختصاص یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما