رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان:

روند بازرسی و پالایش بازار تا ثبات قیمت ها ادامه دارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۵:۴۸
کد خبر: ۸۰۳۳۱۱
روند بازرسی و پالایش بازار تا ثبات قیمت ها ادامه دارد
جسن خنافره گفت: روند بازرسی و پالایش بازار تا ثبات قیمت ها از ۱۵ بهمن سال جاری لغایت ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

حسن خنافره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا به تشریح عملکرد و اقدامات ۱۰ ماهه سال جاری در حوزه صنعت معدن و تجارت شادگان پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اینکه مشکلاتی در نوسانات ارزی کشور بوجود آمد، تغییراتی در قیمت کالا و خدمات ایجاد شد، که بازار را نیز تحت شعاع خود قرار داد.

او به اقدامات متقابل در برابر اختلالات ایجاد شده در بازار پرداخت و گفت: از اوایل سال جاری اداره صنعت معدن و تجارت شادگان با اجرای طرح‌های متفاوتی که از سیاست ها و برنامه‌های ابلاغی سازمان بود، طی بازرسی های روزانه و یا در هفته دو بار به صورت مجزا یا مشترک با دیگر دستگاه ها، توانستیم به بازار نیز نظم ببخشیم.

خنافره در خصوص نصب برچسب قیمت کالا و خدمات، به قیمت گذاری در رسته های صنفی خدماتی پرداخت و افزود: در طول سال جاری تا کنون از طریق کمیته تنظیم بازار و کمیسیون نظارت کمیته های نرخ گذاری، برای انوع فعالیت صنفی خدماتی، نرخ گذاری صورت گرفته شده، و به این رسته های صنفی برای نصب در مغازه نرخ خدمات داده شده است.

او اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت رویت هرگونه تخلف صنفی با شماره ۱۲۴ گویا و یا تماس با اداره صنعت معدن و تجارت شادگان و اتاق صناف و اتحادیه‌های صنفی تماس حاصل کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان در پایان با بیان اینکه آرامش نسبی در بازار حاکم شده است، تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های تامین و توزیع، اصل مهم نظارت بر بازار و کنترل قیمت کالاها و خدمات وجود دارد که در همین راستا اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، پلیس اماکن و دیگر اعضای ستاد تنظیم بازار و دیگر دستگاه‌های نظارتی، طرح تشدید بازرسی بازار را رصد می‌کردند، لذا این روند ادامه دارد تا آرامش نسبی بر بازار حاکم شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز