رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان خبرداد:

۹۲۰۰ فقره سند مالکیت روستایی در شهرستان شادگان صادر شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۵:۳۷
کد خبر: ۸۰۳۳۱۳
۹۲۰۰ فقره سند مالکیت روستایی در شهرستان شادگان صادر شد
سید محمد موسوی گفت: از ابتدای طرح از سال ۸۳ با کمک اداره ثبت‌اسناد و املاک 9 هزار و 200 فقره سند مالکیت روستایی در این شهرستان صادرشده است.

سید محمد موسوی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به موضوع صدور سند مالکیت واحدهای روستایی تأکید جدی دارد و از ابتدای سال ۸۳ تاکنون با کمک اداره ثبت‌ اسناد و املاک 9 هزار و 200 فقره سند مالکیت روستایی در شهرستان صادر شده است.

او افزایش ارزش اقتصادی املاک روستایی، استفاده از سند برای دریافت تسهیلات به‌ عنوان وثیقه و کاهش اختلافات ملکی را از مزایای صدور سند دانست و گفت: بنیاد مسکن شهرستان شادگان با رسمیت بخشیدن به مالکیت ساکنین روستاها، افزایش انگیزه برای پایداری سکونت در روستا، گسترش کالبدی موزون و طراحی‌شده و بهره‌گیری مناسب‌تر روستاییان از خدمات برای سرمایه‌گذاری با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک اقدام به تهیه و اجرای طرح صدور سند اماکن روستایی کرده است.

موسوی افزود: واگذاری اسناد مالکیت روستایی زمینه را برای دریافت تسهیلات بهسازی مسکن فراهم می‌کند و در واقع یک پشتوانه برای روستائیان است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان در پایان تأکید کرد: ساماندهی نظام مالکیت اراضی واقع در بافت مسکونی روستاها، امکان بهره‌گیری روستائیان از تسهیلات بانکی و افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک واقع در روستا نیز از اهداف این طرح است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز