سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان؛

هر دیدار برایمان حکم فینال را دارد/با انگیزه جوانی برای قهرمانی می جنگیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۱:۱۷
کد خبر: ۸۰۳۸۶۵
هر دیدار برایمان حکم فینال را دارد/با انگیزه جوانی برای قهرمانی می جنگیم
زهرا مرتضی زاده تیمش را جوان و با انگیزه برشمرد و گفت: در مرحله پلی آف، هر دیدار برای ما حکم فینال را دارد و برای قهرمانی می جنگیم.

زهرا مرتضی زاده سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با عنوان اینکه تاکنون با تیم نامی نو اصفهان به میدان نرفته ایم، اظهار کرد: تیم نامی نو اصفهان تیم جدیدی است و علاوه بر آن سه بازیکن فصل قبل ما را نیز در اختیار دارد و در گروه شان رتبه دوم را به دست آورده اند.

او گفت: تیم حریف را آنالیز کرده ایم و در کل پیشبینی من از دیدار پیش رو یک رقابت جذاب و زیبایی است.

مرتضی زاده با بیان اینکه برای قهرمان شدن نام تیم ها برایمان مهم نیست و همه تیم ها قابل احترام هستند، افزود: از نظر ما هر دیدار حکم فینال را برایمان دارد و به پیروزی و قهرمانی در هر دیدار فکر می کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در خصوص تغییرات این تیم نسبت به فصل قبل عنوان کرد: به دلیل محدودیت های مالی در فصل جاری، هشتاد درصد از بازیکنانمان را از دست دادیم، اما در عوض فرصتی برای حضور بازیکنان جوان و بومی فراهم شد که علاوه بر داشتن انگیزه، نشان دادند ظرفیت ستاره شدن را دارند.

او با عنوان اینکه با میانگین 23 سال، جوان ترین تیم لیگ را در اختیار داریم، اضافه کرد: در تیم ما بازیکنان بسیار مستعدی حضور دارند که با 14 و 15 سال سن به تیم بسیار کمک کرده اند و در حال رشد هستند.

مرتضی زاده توضیح داد: تیم با انگیزه ایی داریم و بازی به بازی در حال رشد هستیم و من از تیم رضایت دارم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در خصوص مصدومیت بازیکنان تیمش افزود: در این فصل دو بازیکن مصدوم داشتیم که از لیست خارج شدند و تنها توانستیم یک بازیکن به جای آن ها جذب کنیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر از 15 بازیکن جذب شده هشت بازیکن بومی در اختیار داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در پایان از حضور هواداران تیم تقدیر کرد و گفت: هوادارن خوبی داریم و با حضورشان به تیم انگیزه می دهند و این مسوولیت ما را بیشتر می کند. ما در دیدارهای پیشرو به حضور هواداران بیشتر نیاز داریم و منتظر حضورشان هستیم.

لازم به ذکر است که دیدار رفت پلی آف بین تیم های پالایش نفت آبادان و نامی نو اصفهان فردا پنج شنبه ساعت 11 در سالن شماره 1 مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان برگزار می شود.

تیم پالایش نفت آبادان در گروه الف سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور با هفت برد و سه باخت و 17 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

همچنین تیم نامی نو اصفهان با 9 برد و یک باخت و 19 امتیاز در جایگاه دوم گروه ب این فصل قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز