فرماندار شادگان تاکید کرد:

لزوم آمادگی دستگاه‌های خدماتی برای مقابله با بحران

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۷:۳۶:۴۶
کد خبر: ۸۰۶۷۱۱
لزوم آمادگی دستگاه‌های خدماتی برای مقابله با بحران
سعید حاجیان بر اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت بحران های احتمالی پیش رو ناشی از بارش نزولات آسمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان فرماندار شادگان ظهر ‌چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که در فرمانداری شهرستان شادگان برگزار شد، با توجه به اعلام وضعیت بحران و طغیان رودخانه کارون و ضرورت اجرای برنامه ها و تمهیدات پیشگیرانه اظهار کرد:  مدیران شادگان در مواقع بحران باید در شهرستان حضور داشته باشند.

او با بیان اینکه باید همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردار باشند، گفت: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی، تعامل و همکاری در کم‌ترین زمان بحران را مدیریت کنیم.

حاجیان با اشاره به وضعیت احتمال طغیان رودخانه کارون اطراف بخش دارخوین این شهرستان، افزود: در صورت بروز بحران حضور روسای ادارات و کارکنان آن در محل کار خود و آمادگی لازم برای انجام وظایف محوله از پیش تعیین شده ضرورت دارد.

فرماندار شادگان در پایان ضمن تشکر از شرکت های نیشکر بابت حضور میدانی مدیران و اعزام ماشین الات طی هفته گذشته بر آماده باش نمودن کلیه ادارات و دستگاه های شهرستان تاکید کرد و گفت: کلیه ادارات عضو ستاد بحران شهرستان نسبت به اتخاذ  تمهیدات لازم با توجه به اعلام وضعیت بحران  و طغیان رودخانه کارون در محدوده روستاهای بخش دارخوین اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز