فرماندار امیدیه در گفت و گو با برنا تشریح کرد؛

جزئیات سانحه مینی بوس حامل دانش آموزان امیدیه/تسلیت استاندار خوزستان به خانواده کشته شدگان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۰:۳۲:۳۳
کد خبر: ۸۰۹۷۹۲
جزئیات سانحه مینی بوس حامل دانش آموزان امیدیه/تسلیت استاندار خوزستان به خانواده کشته شدگان
مهران رفیعی گفت: در حادثه امروز تصادف مینی بوس، دو دانش آموز جان باختند و پنج دانش آموز بستری هستند.

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در گفت و گو با خبرنگار برنا با عنوان اینکه مینی بوس حادثه دیده حامل دانش آموزان روستای های"عده عبیس" و "خزینه علیا" از توابع شهرستان امیدیه بوده، اظهار کرد: ساعت 14:15 دقیقه امروز چهارشنبه 17 بهمن ماه مینی بوس سرویس مدرسه دانش آموزان روستاهای یادشده با 11 سرنشین در 5 کیلومتری جاده امیدیه در حال تردد بود که با یک دستگاه تریلر پارک شده در کنار جاده برخورد می کند.

او با بیان اینکه طبق گفته دانش آموزان در لحظه حادثه راننده به جاده بی توجه بوده و رو به دانش آموزان انتهای مینی بوس در حال صحبت کردن بود، گفت: در این حادثه متاسفانه دو دانش آموز پسر و دختر که در مقطع هفتم و هشتم در حال تحصیل بودند، در دم جان باختند.

رفیعی با عرض تسلیت به خانواده های دو دانش آموز جان باخته، افزود: 9 دانش آموز دیگر نیز دچار صدمه شدند که سه دانش آموز طبق تشخیص کادر پزشکی برای مداوا به مرکز استان و به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

فرماندار امیدیه با اشاره به اینکه دانش آموزان این سرویس در مقطع متوسطه اول تحصیل می کنند، اضافه کرد: دو دانش آموز حادثه دیده نیز در بیمارستان نفت امیدیه بستری هستند.

نماینده دولت در امیدیه گفت: چهار دانش آموز نیز پس از مداوا از بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان ترخیص شدند.

رفیعی با بیان اینکه تاکنون راننده مینی بوس متواری است، بیان کرد: طبق اطلاعات دریافتی راننده تریلر برای ادای فریضه نماز در کنار جاده پارک کرده بود.

فرماندار امیدیه ضمن تشکر از اهتمام استاندار خوزستان، افزود: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در همان لحظات اولیه حادثه ضمن تماس و ابراز همدردی بر مداوای سریع مصدومین تاکید کردند.

رفیعی گفت: استاندار خوزستان در تماسی تلفنی این حادثه را به خانواده های کشته شدگان تسلیت گفت و خواستار پیگیری و رسیدگی به جوانب این حادثه تلخ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز