مدیرکل ورزش و جوانان اروند در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن عنوان کرد:

در برابر تلاطم اقدامات زورگویان با استقامت پیش می رویم

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۲:۵۹
کد خبر: ۸۱۰۹۵۷
در برابر تلاطم اقدامات زورگویان با استقامت پیش می رویم
پیمان ادیبی گفت: در برابر تلاطم اقدامات زشت زورگویان استکبار جهانی مقاوم‌تر و استوارتر از گذشته، با استقامت به سوی اهداف عالی خود پیش می‌رویم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در پیامی فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی را به جامعه ورزشی کشور و احاد مردم تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

به نام خدا

در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بار دیگر خروش ملت بزرگ ایران را در برابر استکبار و استعمار فریاد می‌آوریم.

حرکتی که با یکپارچگی و وحدت مردم حول کلمه حق به الگویی جهانی برای حرکت‌های آزادی‌خواهانه و ظلم ستیزانه در جهان بدل گشت، این قیام الهی با رهبری معمار کبیر انقلاب، امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به ثمر نشست و اکنون نیز در برابر تلاطم اقدامات زشت و زورگویان استکبار جهانی مقاوم‌تر و استوارتر از گذشته، با استقامت به سوی اهداف عالی خود پیش می‌رود.

درس‌های این خیزش عظیم و مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی ها در طول بیش از سه ده با رهبری حکیمانه و پیر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و حضور و پشتیبانی آحاد ملت بیانگر حقایقی عمیق در چهره پلید دشمنان ملت آزاده ایران است.

جامعه ورزش منطقه آزاد اروند اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران باشگاه ها و پیشکسوتان در آستانه 22 بهمن با یادآوری رشادت‌های جانبازان، ایثارگران و شهدایی که در راه سربلندی میهن عزیز اسلامی جان خود را نثار کرده‌اند، از همه امت اسلامی به ویژه از جامعه ورزش دعوت می‌ نمایند تا در راهپیمایی دشمن‌شکن و سرنوشت‌ساز 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در صفوف نورانی امت همیشه در صحنه ایران حضور پیدا کند.

 

پیمان ادیبی

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز