رییس شورای شهر دارخوین در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن عنوان کرد:

حضور معنادار مردم در صحنه های مختلف نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۲:۱۶
کد خبر: ۸۱۰۹۶۱
حضور معنادار مردم در صحنه های مختلف نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند
مژگان رجبی گفت: وحدت و حضور پررنگ و معنادار و ولایتمداری مردم ما در مناسبت‌های مختلف می‌تواند با حفظ اقتدار ایران از عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، مژگان رجبی رییس شورای شهر دارخوین در آستانه فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بنام خدا

 اکنون که در آستانه چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، با تبریک این ایام که یادآور وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم در پرتو عنایات خداوند بزرگ و رهبری عالمانه و دینی حضرت امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی است با دعوت از مردم مومن و متدین شهر دارخوین برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تقاضا دارم بینش زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را در برابر دوربین‌های بین‌المللی به نمایش بگذارند.

در این پیام تصریح شده است: بدیهی است که وحدت و حضور پررنگ و معنادار و ولایتمداری مردم ما در مناسبت‌های مختلف می‌تواند با حفظ اقتدار ایران از عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان جلوگیری کند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب رئیس شورای شهر دارخوین  ضمن شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از مردم همیشه در صحنه شهر دارخوین نیز دعوت به عمل می آورم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز بزرگ، یک بار دیگر با آرمان های اصیل اسلامی، انقلابی شهدا و امام شهدا تجدید پیمان نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز