طی پیامی؛

استاندار خوزستان شهادت جمعی از مرزداران میهن اسلامی در حمله تروریستی زاهدان را تسلیت گفت

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۱:۰۱
کد خبر: ۸۱۲۳۱۳
استاندار خوزستان شهادت جمعی از مرزداران میهن اسلامی در حمله تروریستی زاهدان را تسلیت گفت
غلامرضا شریعتی در پیامی شهادت جمعی از مرزداران غیور میهن اسلامی در حمله تروریستی زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با صدور پیامی شهادت جمعی از مرزداران غیور میهن اسلامی در جریان جنایت ددمنشانه تروریست های تکفیری در محور خاش زاهدان را به عموم مردم بویژه خانواده های داغدار و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار خوزستان به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اناالله و اناالیه راجعون

بار دیگر تروریست های نیابتی به سرکردگی استکبار جهانی با اقدامی ددمنشانه و غیر انسانی تعدادی از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رساندند. جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس با بدترین حوادث تروریستی مواجه بوده و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تنها راه ضربه زدن به انقلاب را در ترور فرزندان این آب و خاک دیده اند.

تروریست منطقه ای که در راستای ناامنی و سلب آسایش مردم و شهروندان حرکت می کند هیچ گاه نخواهد توانست به آرزوهای شوم و ناپاک خود دست پیدا کند و همواره مردم و نظام اسلامی به عنوان سدی محکم در برابر جنایت های آنان می باشند.

اینجانب به نیابت از مردم شریف و انقلابی استان خوزستان، حمله تروریستی و شهادت تعدادی از نیروهای عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر خاش به زاهدان را محکوم کرده و به محضر مقام معظم رهبری و همه هموطنان عزیز، خصوصاً خانواده های این شهدای عزیز و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از خدای باریتعالی برای کلیه شهیدان راه اسلام و وطن علو درجات و برای مصدومین این جنایت هولناک بهبودی و سلامتی مسئلت می کنم.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز