امروز با حضور وزیر بهداشت در شهرستان ماهشهر؛

چهار طرح بهداشتی درمانی به بهره برداری رسید/ افتتاح دو پروژه خیر ساز در ماهشهر

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۱۲۳۹۷
چهار طرح بهداشتی درمانی به بهره برداری رسید/ افتتاح دو پروژه خیر ساز در ماهشهر
با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان چهار طرح بهداشتی درمانی در ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از ماهشهر، صبح امروز پنج شنبه 25 بهمن ماه و با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، چهار پروژه خدماتی و درمانی در شهرستان ماهشهر به بهره برداری رسید.

به این ترتیب در روز دوم سفر وزیر بهداشت به خوزستان، با حضور در شهرستان ماهشهر، مرکز جامع خدمات سلامت شماره یک(حاجیه خانم صدیقه خسروی) از پروژه های خیر ساز به مساحت 630 متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در این مرکز، خدماتی مانند مراقبت سلامت، بهداشت محیط، سلامت روان و مشاوره تغذیه و خدمات بهداشتی اولیه ارائه می شود.

همچنین مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی 115(حاج مجید معشوری) از پروژه های خیر ساز بندر ماهشهر به مساحت 640 متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 600 میلیون ریال نیز افتتاح شد.

در ادامه سفر وزیر بهداشت به بندر ماهشهر، با حضور در شهر بندر امام خمینی(ره)، اورژانس بیمارستان راه زینب(س) به مساحت 1500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی به بهره برداری رسید.

اورژانس این بیمارستان تک تخصصی(زنان و زایمان) شامل هفت تخت بستری، پنج تخت تروما، سه تخت تزریقات، یک تخت احیا(CPR) و یک تخت معاینه است.

همچنین سعید نمکی پایگاه بهداشت شهید صدوقی را به مساحت 250 متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال(از محل اعتبارات استانی) افتتاح کرد و از پروژه بیمارستان در حال ساخت 64 تخت خوابی بندر امام خمینی(ره) نیز بازدید کرد.

لازم به ذکر است که عملیات اجرایی پروژه های به بهره برداری رسیده، از سال 95 آغاز شده بود.

از دیگر برنامه های امروز سعید نمکی، افتتاح و بازدید از پروژه های دانشکده علوم پزشکی آبادان، و حضور در شهرستان شادگان و منطقه آزاد اروند است.

قاسم جان بابایی معاون درمان و علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارتخانه در این سفر سعید نمکی را همراهی می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز