با حضور وزیر بهداشت در آبادان؛

خوابگاه دانشجویی شهدای منا افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۱:۲۷
کد خبر: ۸۱۲۵۱۴
خوابگاه دانشجویی شهدای منا افتتاح شد
خوابگاه دانشجویی پسرانه شهدای منا دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در گفت و گو با خبر نگار برنا در آبادان، اظهار کرد: امیدوارم ثواب این ساختمان به روح شهدا به ویژه شهدای منا برسد.

او ضمن آرزوی توفیق برای دست‌اندرکاران ساخت این پروژه گفت: امیدواریم با لطف پروردگار در سفرهای آتی به خوزستان و زحمت مدیران دلسوز استان و دعای خانواده معزز شهدا، شاهد افتتاح مراکز و پروژه‌های بیشتری باشیم.

نمکی افزود: بدون تردید با افتتاح مراکز جدید در سطح استان خوزستان شاهد رفاه بیشتر مردم شریف این منطقه خواهیم بود و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

در این آیین دو بلوک هشت واحدی از پنج بلوک خوابگاه دانشجویی شهدای منای دانشکده علوم پزشکی آبادان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال(بدونِ تجهیزات) و در مساحت 5 هزارمتر مربع احداث و به بهره برداری رسید.

در این مراسم، استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسوولین شهری و استانی وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است که وزیر بهداشت در سفری دو روزه به خوزستان طی دیروز و امروز پروژه هایی را در اهواز، ماهشهر و بندر امام و شادگان نیز افتتاح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز