وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در آبادان عنوان کرد:

ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه را دنبال می کنیم/در حوزه سلامت خوزستان زیرساخت های مناسبی ایجاد شده است

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۹:۴۸
کد خبر: ۸۱۲۵۴۰
ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه را دنبال می کنیم/در حوزه سلامت خوزستان زیرساخت های مناسبی ایجاد شده است
سعید نمکی گفت: آبادان پتانسیل و استحقاق دانشگاه شدن را دارند، این موضوع را دنبال کرده و گزارشی را برای شورای عالی انقلاب فرهنگی فراهم می کنیم تا اجازه ارتقای دانشکده آبادان را بگیریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دکتر سعید نمکی در حاشیه افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی آیت الله طالقانی آبادان با عنوان اینکه عهد کرده بودم به حرمت خون شهدا اولین سفرم را به خوزستان انجام دهم، اظهار کرد: پیش از رای اعتماد مجلس به بنده، به نمایندگان مردم خوزستان گفتم که به حرمت خون پاک شهدایی که در این استان ریخته شده اولین سفر استانی ام را به خوزستان انجام می دهم و به شهدایی که در این سرزمین مقدس به فیض شهادت رسیدند درود می فرستم و به خانواده معظم آنها، ادای احترام و دین می کنم.

او با اشاره به اینکه امروز در آبادان چندین پروژه را به بهره برداری رساندیم، گفت: خوشبختانه در حوزه سلامت استان خوزستان، زیرساخت های مناسبی ایجاد شده و امیدواریم در نشستی که با نمایندگان مجلس، استاندار و همکاران مان داریم، کاستی ها و نقایص دیگری که در سطح استان خوزستان است را شناسایی کرده و در برنامه زمان بندی مشخص در استمرار طرح تحول نظام سلامت، را رفع کنیم تا در آینده ای نزدیک شاهد حداقل هایی در حوزه سلامت باشیم که شایسته مردم این منطقه از کشور است.

نمکی درخصوص ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه افزود: در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای وجود دارد که در هر استان باید یک دانشگاه علوم پزشکی وجود داشته باشد اما در برخی از مناطق مانند آبادان و ایرانشهر که پتانسیل و استحقاق دانشگاه شدن را دارند، این موضوع را دنبال کرده و گزارشی را برای این شورا فراهم می کنیم تا در موارد خاص بتوانیم اجازه ارتقای دانشکده های علوم پزشکی را بگیریم.

در این مراسم، استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مسوولین شهری و استانی وزیر بهداشت را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است که وزیر بهداشت در سفری دو روزه به خوزستان طی دیروز و امروز پروژه هایی را در اهواز، ماهشهر و بندر امام و شادگان نیز افتتاح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز