سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد:

بدشانس بودیم و فرصت گلزنی را از دست دادیم/ از بازیکنانم راضی هستم

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۶:۵۳
کد خبر: ۸۱۲۶۱۴
بدشانس بودیم و فرصت گلزنی را از دست دادیم/ از بازیکنانم راضی هستم
پائولو سرخیو گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم چرا که بسیار تلاش می کنند و با انگیزه بالایی به مصاف حریف می روند و هیچ گاه خود را دست کم نمی گیرند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه پنج شنبه 24 بهمن ما پس از کسب دوازدهمین تساوی تیمش در برابر پدیده شهر خودرویی مشهد در نشست خبری پایان با بیان اینکه امروز هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد:  پدیده تیم خوبی است اما ما هم خوب بودیم و در مقابل تیم خوب پدیده خوب بازی کردیم.

او با عنوان اینکه کمی بدشانس بودیم و فرصت گلزنی را از دست دادیم، گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم چرا که بسیار تلاش می کنند و با انگیزه بالایی به مصاف حریف می روند و هیچ گاه خود را دست کم نمی گیرند.

سرخیو با عنوان اینکه طالب ریکانی و میلاد جهانی به این دلیل که دو دیدار  در یک هفته را پشت سر گذاشتند، ترجیح دادم استراحت کنند، افزود: به جای این دو بازیکن با تجربه از دیگر بازیکنان با کیفیت استفاده کردیم و به آنها فرصت حضور در میدان را دادیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان اضافه کرد: بازیکنان جانشین در این دیدار نشان دادند که می توان به آنها اعتماد کرد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با احتساب تساوی امروز در مجموع با دو برد و 12 مساوی و چار باخت، 18 امتیازی شد و در جدول رده بندی لیگ برتر در جایگاه یازدهم باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز