به دلیل شرایط آب و هوایی شهرستان شوش؛

آبادان میزبان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی شد+ببینید

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۹:۳۴
کد خبر: ۸۱۳۲۱۷
آبادان میزبان رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی شد+ببینید
میلاد قلاوند گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی روز جمعه سوم اسفندماه و با عنوان"یادواره شهدای سپاه پاسدارن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان"، در آبادان برگزار می شود.

میلاد قلاوند رئیس هیات کشتی منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور در منطقه آزاد اروند و در شهر آبادان برگزار می شود.

او با ابراز تاسف در خصوص حادثه تروریستی محور زاهدان-خاش که منجرب به شهادت مرزداران جان بر کف میهن اسلامیمان شد، گفت: این دوره رقابت ها با عنوان" یادواره شهدای سپاه پاسدارن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان" در زمین ساحلی نفت واقع در بوارده جنوبی برگزار می شود.

قلاوند افزود: پیش از این قرار بود این مسابقات در شهر شوش استان خوزستان برگزار شود که به دلیل شرایط آب و هوایی این رقابت ها روز جمعه سوم اسفندماه سال جاری در شهر آبادان برگزار می شود.

 این داور بین المللی کشتی با عنوان اینکه رقابت های ساحلی جهان سال آینده در کشور آمریکا برگزار خواهد شد، اضافه کرد: اتحادیه جهانی کشتی، پیش از رقابت های آمریکا، دو رقابت گزینشی به ترتیب در روزهای هفدهم و هجدهم فروردین ماه سال 98 در شهر لیسبون پرتغال و روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال 98 در شهر بوزیوس برزیل را برای تمامی کشورهای عضو در نظر گرفته است. 

قلاوند عنوان کرد: با برگزاری دو مسابقه فوق، این فرصت به تمام کشتی گیران ساحلی دنیا داده شده است تا شانس خود را برای حضور در مسابقات مذکور امتحان کنند.

رئیس هیات کشتی منطقه آزاد اروند بیان کرد: بر این اساس نفرات برتر مسابقات کشتی ساحلی در آبادان، با نظر کمیته فنی مجوز حضور در رقابت های گزینشی بازی های ساحلی جهان را کسب می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز