وزیر نیرو خبر داد:

موافقت دولت با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریالی کنترل سیل در خوزستان

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۱۵۱۸۹
موافقت دولت با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریالی کنترل سیل در خوزستان
رضا اردکانیان گفت: هیات دولت با اختصاص 610 میلیارد ریال برای کنترل سیل خوزستان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز چهارشنبه اول اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به بارش‌های اخیر و سیلاب خوزستان  با اشاره به  برگزاری جلسه شورای آب درباره بررسی گزارش بارش ها و سیلاب ها به ویژه در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش های مربوط به خدمات رسانی در خصوص سیلاب‌های استان خوزستان آماده شده است و امروز اعتبار 610 میلیارد ریال برای طرح های فوری و کنترل سیل در این استان مورد موافقت قرار گرفت.

او با عنوان اینکه تخصیص این مبلغ پیشنهاد مشترک وزارتخانه های نیرو، کشور و سازمان برنامه و بودجه بود، گفت: با تخصیص این مبلغ عملیات مرمت و لایروبی و ایجاد سیل بند در خوزستان انجام می شود.

اردکانیان با اشاره به پیشبینی ادامه بارش ها، افزود: تلاش می کنیم با همکاری مسوولان و دستگاه های اجرایی خوزستان موضوع را مدیریت کنیم تا استفاده بیشتری از آب های شیرین داشته باشیم و خسارت های ناشی از سیل را هم به حداقل برسانیم.

لازم به ذکر است که شامگاه گذشته 30 بهمن ماه جلسه ایی به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان ستاد مدیریت بحران کشور و تعدادی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص خسارات ناشی از سیلاب های اخیر و وضعیت سیل بندها و رودخانه های خوزستان برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز