صبح امروز با حضور وزیر کار در شوش؛

احکام بازنشستگی کشاورزان و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه های تامین اجتماعی شوش اعطا شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۴:۰۴
کد خبر: ۸۱۵۵۱۶
احکام بازنشستگی کشاورزان و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه های تامین اجتماعی شوش اعطا شد
صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی احکام بازنشستگی کشاورزان، روستائیان و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه های تامین اجتماعی شهرستان شوش اعطاء گردید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوم سفر خود به خوزستان صبح امروز پنج شنبه دوم اسفند ماه جاری، با حضور در شهرستان شوش احکام بازنشستگی برخی از کشاورزان، روستائیان و عشایر باز نشسته تحت پوشش صندوق بیمه های تامین اجتماعی بخش فتح المبین شهرستان شوش را اعطا کرد.

شریعتمداری در این مراسم اظهار کرد: شرایط کشاورزی در بخش فتح المبین مناسب است و خدا را شاکریم که در نخستین سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به خوزستان، مصوبه ای که  ۱۶ سال پیش در جریان سفر مقام معظم رهبری به خوزستان تصویب و برای اجرا به دولت ابلاغ شده بود را شروع کردیم.

او با عنوان اینکه این مصوبه شامل انتقال آب و روش های نوین آبیاری، اجرای شبکه های یک و دو و سه و چهار و زیر کشت بردن اراضی حاصلخیر این استان و مکانیزه کردن روش های آبیاری بود،  وارد عملیات اجرایی شده است.

شریعتمداری افزود: امیدواریم این روند رو به رشد را به سرانجام برسانیم و جهاد کشاورزی با همکاری بخش خصوصی اراضی بیشتری را تحت پوشش این طرح بزرگ قرار دهد و موجب اشتغال و تولید محصولات بیشتری شود.

لازم به ذکر است که وزیر کار طبق برنامه برای شرکت در مراسم کلنگ زنی پتروشیمی کیمیا به شهرستان اندیمشک می رود.

او سپس به اهواز باز می گردد و در نشست شورای اشتغال استان در استانداری خوزستان شرکت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز