وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

آغاز پرداخت مرحله دوم اعتبار اشتغال پایدار روستایی در کشور

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۱:۱۲
کد خبر: ۸۱۵۵۶۳
آغاز پرداخت مرحله دوم اعتبار اشتغال پایدار روستایی در کشور
محمد شریعتمداری از آغاز پرداخت 750 میلیون دلار در خصوص اعتبار اشتغال پایدار روستایی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز از سفر خود به خوزستان، ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان شوش اظهار کرد: بنا به سنت هر ساله با قوت بیشتری در شهرستان های استان حاضر می شویم و از نزدیک در جریان طرح ها، پروژه ها وروند اجرای برنامه های دولت قرار می گیریم.

او با اشاره به اهتمام بیشتر به مقوله اشتغال در خوزستان، گفت: امروز در جلسه شورای اشتغال خوزستان، سیاست های اشتغال فراگیر استان و اشتغالزایی روستایی را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم و فاز دوم پرداخت منابع طرح اشتغال پایدار روستایی را آغاز خواهیم کرد.

شریعتمداری افزود: با تصویب مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای فعالیت های اشتغالزایی روستایی کشور یافت که در اختیار واحدهای تولیدی فعال در روستا و بخش های با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر قرار می گیرد.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:  افزون بر 60 هزار میلیارد ریال از این منابع امروز به تمامی متقاضیان پرداخت شد و 750 میلیارد دلار با محاسبه نرخ ارز نیمایی(128 هزار ریال) در چند قسط در اختیار استان ها قرار می ‌گیرد.

او با عنوان اینکه یکصدو بیست و هشت میلیارد ریال منابع برای اشتغال پایدار روستایی در اختیار طرح های مختلف اشتغالزایی روستایی سراسر کشور قرار می گیرد، اضافه کرد: اعتبار خوزستان از این محل چهار هزار میلیارد ریال است که بخشی از آن مربوط به طرح های ملی و بخشی هم مربوط به صنایع کوچک است که مورد استفاده قرار گرفت؛ خوزستان در این زمینه قدم های خوبی برداشته که امیدواریم ادامه یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز