نمایند مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

اشتغال زایی سه هزار نفر در پروژه پتروشیمی کیمیا/نیاز اندیمشک به بیمارستان تامین اجتماعی/سال ۹۸ سالی پر از طرح های اشتغال زا است

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۳:۱۴
کد خبر: ۸۱۵۵۹۲
اشتغال زایی سه هزار نفر در پروژه پتروشیمی کیمیا/نیاز اندیمشک به بیمارستان تامین اجتماعی/سال ۹۸ سالی پر از طرح های اشتغال زا است
فریدون حسنوند خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این شهرستان بیمارستان تأمین اجتماعی نداریم اما لازم است یک کلینیک یا پلی کلینیک جدید با توجه به نیاز مبرم در شهرستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اندیمشک، ظهر امروز و در آیین آغاز به کار احداث پتروشیمی کیمیا اندیمشک فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اندیمشک با دارا بودن پتانسیل ها و استعدادهای فراوان در زمینه حمل و نقل گردشگری، انرژی و کشاورزی از فضای مناسبی برای توسعه برخوردار است.

او با اشاره به نیاز جامعه به تولید و اشتغال گفت: این پروژه با تولید ۲۰۰ هزار تن محصول در فاز اول و اشتغال سه هزار نفر گامی بلند در راستای اقتصاد مقاومتی است.

حسنوند با بیان اینکه مردم اندیمشک سال ها منتظر احداث پتروشیمی بودند و امروز روزی پرشکوه و فرخنده برای مردمان این شهر است، اضافه کرد: برای احداث پتروشیمی دیگر اندیمشک به اعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون دلار نیاز است که در هفته‌های آتی نیز با حضور وزیر دیگری، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواسته‌های مردم اندیمشک اضافه کرد: این مردم سال ها در انقلاب و دفاع مقدس دوشادوش ملت سربلند ایران ایستادند و امروز انتظار دارند در کنار دیگر شهرهای ایران اسلامی از نعمات انقلاب بهره‌مند شوند.

او با عنوان اینکه نرخ بیکاری در اندیمشک بالاست، بیان کرد: دغدغه اول مردم اندیمشک اشتغال است و هیچ خواسته‌ای به غیر از اشتغال برای آن‌ها اولویت ندارد با این وجود با وحدت به دنبال سازندگی هستیم و حاصل آن در بخش‌های مختلف تولید، اشتغال و چرخش اقتصادی با تلاش و تسریع در حوزه صنعت باید بیش از گذشته نمایان شود.

حسنوند در بخش دیگری از صحبت های خود در این مراسم ضمن تأکید بر تسریع روند احداث نیروگاهی که پیش از این کلنگ زنی شده، توضیح داد: پیگیری‌های این پروژه از سال گذشته مجددا آغاز شده و در همین راستا دو سفر به کشور چین صورت گرفت و امروز هم کارشناسان چینی در اینجا حضور دارند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه حداقل به پانصد میلیون دلار اعتبار ارزی نیاز دارد، گفت: استاندار خوزستان برای تأمین اعتبار این پروژه نشست هایی با صندوق توسعه ملی برگزار و در این زمینه دولت حمایت لازم را از این پروژه دارد.

او با اشاره به اهتمام مسوولان اندیمشک در بحث مشاغل خانگی و تشکیل کمیته ایی در سطح شهرستان خطاب به شریعتمداری اظهار کرد: ضمن در خواست از وزیر در اختصاص حداقل یک هزار وام خود اشتغالی این شهرستان، اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به عنوان سهم این شهرستان نیز در همین سفر تخصیص یابد.

حسنوند در بخش کمبودهای درمانی حوزه انتخابیه اش افزود: در این شهرستان بیمارستان تأمین اجتماعی نداریم اما لازم است یک کلینیک یا پلی کلینیک جدید با توجه به نیاز مبرم در شهرستان ایجاد شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان با توجه به دغدغه مردم حوزه انتخابیه اش در بحث اشتغال عنوان کرد: این نوید را می‌دهم که سال پیش رو سالی پر از طرح های اشتغال زا در شهرستان اندیمشک باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز