امام جمعه آبادان عنوان کرد؛

توزیع عادلانه امکانات از زمان بازسازی در آبادان انجام نشده است/برای حضور بیشتر بخش خصوصی نگاه ها از جیب سرمایه گذاران برداشته شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۹:۰۹
کد خبر: ۸۱۶۲۲۷
توزیع عادلانه امکانات از زمان بازسازی در آبادان انجام نشده است/برای حضور بیشتر بخش خصوصی نگاه ها از جیب سرمایه گذاران برداشته شود
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور گفت: موضوع عدم توزیع امکانات به صورت عادلانه در این شهر مربوط به حالا نیست بلکه از زمان بازسازی این عدالت انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی فاز اول احداث شهرک بزرگ مسکونی الماس که با حضور مردم محلی و مسوولین منطقه ایی در منطقه علوانیه آبادان برگزار شد، با تاکید بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی برای ساماندهی شهری، اظهار کرد: ساخت این شهرک، نمونه بارزی از مشارکت بخش خصوصی و دولتی در راستای توزیع عدالت در ایمن سازی ساختمان‌ها برای تکمیل راندمان شهری است.

او با عنوان اینکه متاسفانه در مناطق محروم شهری آبادان خدمات رسانی به صورت عادلانه ای انجام نشده است، گفت: موضوع عدم توزیع امکانات به صورت عادلانه در این شهر مربوط به حالا نیست بلکه از زمان بازسازی این عدالت انجام نشده است.

ابراهیمی پور  با بیان اینکه باید زمینه حضور و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوص بیش از پیش فراهم شود، افزود: چنانچه سرمایه داران آبادانی که سرمایه های خود را به جاهای دیگر بردند روند رو به رشد و فرصت سرمایه گذاری در این شهر را ببینند قطعا برای کمک به آبادانی هر چه بیشتر زادگاهشان باز می گردند.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: اگر می خواهیم حاصل حضور بخش خصوصی کمک به آبادانی این شهر و به نفع مردم منتج شود، باید فاکتورهایی همچون تامین امنیت، حذف بوروکراسی اداری، همکاری و حمایت از سرمایه گذار، برداشته شدن نگاه ها از جیب سرمایه گذاران و رفع موانع اجرای کار مد نظر مسوولان مربوطه باشد.

ابراهیمی پور در پایان خطاب به سرمایه گذار پروژه شهرک بزرگ الماس یادآور شد: در برخی موارد اتفاقات خوبی در زمینه مسکن صورت نگرفته است که نمونه بارز آن مسکن مهر است. لذا در احداث و اتمام به موقع پروژه با رعایت تمامی معیارها و اصول ساختمان سازی و موارد دینی و اخلاقی دقت لازم را به کار بندید.

لازم به ذکر است که پروژه شهرک بزرگ مسکونی الماس در وسعت ۳۰ هزار متر مربعی در منطقه محروم علوانیه آبادان کلنگ زنی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز