رییس شورای شهر آبادان عنوان کرد:

تامین حقوق پرسنل شهرداری مانع دیده شدن فعالیت های مدیریت شهری است/ پیش فروش واحدها باید با قیمت کارشناسی به مردم ارائه شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۱:۵۹
کد خبر: ۸۱۶۲۵۶
تامین حقوق پرسنل شهرداری مانع دیده شدن فعالیت های مدیریت شهری است/ پیش فروش واحدها باید با قیمت کارشناسی به مردم ارائه شود
عبدالله کعبی گفت: کمبود منابع مالی در پرداخت حقوق پرسنل زحمتکش به عنوان عمده ترین مشکل شهرداری آبادان، سبب شده تا کارهای انجام شده دیده نشود و همچنین پیگیری و اتمام پروژه ها نیز با تاخیر مواجه شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عبدالله کعبی رییس شورای اسلامی شهر آبادان ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی احداث شهرک بزرگ مسکونی الماس که در منطقه محروم علوانیه آبادان با حضور مسوولین و مردم منطقه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان تاکنون چندین پروژه مهم را با کمک بخش خصوصی به نتیجه رسانده و یا در دست اقدام دارد.

او با عنوان اینکه از شهردار می خواهیم تا حمایت کاملی را از معدود سرمایه گذاران موجود در شهر داشته باشد، گفت: امنیت و حذف بوروکراسی اداری دو آیتم مهم و قابل توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان در پذیرش سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

کعبی افزود: کمبود منابع مالی در پرداخت حقوق پرسنل زحمتکش به عنوان عمده ترین مشکل شهرداری آبادان، سبب شده تا کارهای انجام شده دیده نشود و همچنین پیگیری و اتمام پروژه ها نیز با تاخیر مواجه شود.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان خطاب به سرمایه گذار پروژه احداث شهرک بزرگ الماس عنوان کرد: دقت، سرعت و کیفیت خوب در اجرای پروژه ساخت شهرک مسکونی باید مد نظر باشد. همچنین در موضوع پیش فروش واحدها باید با قیمت کارشناسی به مردم ارائه شود تا در این مورد شهروندان آسایش خاط داشته باشند.

کعبی در پایان افزود: هدف همه ما حمایت و کمک به مردم است لذا سرمایه گذار این پروژه در مسیر احداث پروژه از توان اهالی منطقه استفاده کند.

لازم به ذکر است که پروژه شهرک بزرگ مسکونی الماس با ۳۰ هزار متر مربع، ۶۰۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ واحد تجاری، فضای پارکینگ، سه هزار مترمربع بازارچه برای تهیه ارزاق مردم، فضای سبز، پارک و مجموعه های ورزشی، بهداشتی، خدماتی و رفاهی دیده شده است.

پروژه شهرک بزرگ الماس با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود و شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند در تأمین زیرساخت‌های لازم مشارکت می‌کنند.

شهرک در منطقه محروم علوانیه آبادان احداث می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما