سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس :

کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت بخش است/هیچ کس از آینده خبر ندارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۵:۲۰
کد خبر: ۸۱۶۲۸۵
کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت بخش است/هیچ کس از آینده خبر ندارد
برانکو ایوانکوویچ گفت: با سفر خسته کننده ای که به مسجدسلیمان داشتیم، و بازی سخت حریف، کسب یک امتیاز از این بازی برای ما راضی کننده بود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش  پس از تساوی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی در حضور خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه در این فصل برای اولین بار است که به مسجدسلیمان می‌آیم ولی پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم.

او با بیان اینکه تماشاگران فرصت نکردند یک بازی خوب را امروز تماشا کنند، گفت: زمین چمن ورزشگاه مسجدسلیمان از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و امکان انجام بازی خوب را به ما و حتی تیم حریف نداد.

برانکو با عنوان اینکه پرسپولیس در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رود، افزود: شرایط به گونه ایی بود که بازی خوب از آب درنیامد هر چند ما مثل همیشه با هدف کسب پیروزی وارد زمین شده بودیم.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه در این بازی با چند مهاجم بازی کردیم ضمن اینکه تعویض های ما همگی هجومی بودند،اضافه کرد: با سفر خسته کننده ای که به مسجدسلیمان داشتیم، و بازی سخت حریف، کسب یک امتیاز از این بازی برای ما راضی کننده بود.

او در خصوص اینکه تیمش امروز در میانه میدان خوب عمل نکرد توضیح داد: موافق هستم چون در میانه میدان ما برتری نسبت به حریف نداشتیم و باید بهتر عمل می‌کردیم از طرفی  نباید فراموش کنیم که بازیکنان نفت در میانه میدان عملکرد خوبی داشتند.

 

برانکو در خصوص هواداران نفت مسجدسلیمان در این بازی نیز خاطر نشان کرد: به تماشاگران نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم. آنها امروز پرشور بودند و این خصلت فوتبال خوزستان است. هواداران تیم صنعت نفت آبادان هم بسیار پرانرژی و پرشور هستند و به خوبی از تیمشان حمایت می‌کنند.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص شایعه حضورش در تیم ملی به عنوان سرمربی تصریح کرد: هیچ کس از آینده خبر ندارد به خصوص در شغل ما در این خصوص با کسی صحبت نکرده ام و تمام تمرکزم روی تیم پرسپولیس است.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز شنبه چهارم اسفند ماه جاری در ورزشگاه بهنام محمدی میزبان تیم پرسپولیس بود که در پایان بدون گل و با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما