مدیر آموز و پرورش ناحیه یک اهواز خبر داد:

همایش بزرگ ۳ هزار نفری هم یاران ورزش برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۹:۳۲
کد خبر: ۸۱۶۵۷۹
همایش بزرگ ۳ هزار نفری هم یاران ورزش برگزار می شود
سید جاسم موسوی اصل از برگزاری همایش بزرگ ۳ هزار نفری هم یاران ورزش در روز دوشنبه خبرداد.

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به اهمیت ورزش در تندرسی و سلامت دانش آموزان، اظهار کرد: همایش بزرگ"هم یاران ورزش" با حضور سه هزار دانش آموز دختر ابتدایی روز دوشنبه ساعت هشت صبح در محل مجتمع ورزشی آموزگار برگزار خواهد شد.

او با عنوان این مطلب که توجه به ورزش دانش آموزی بهترین فرصت برای شناسایی استعداد ها و توانایی دانش آموزان و تربیت نسلی سالم و با نشاط است، گفت: این مراسم با حضور رییس هیات ورزش های همگانی کشور  برگزار می شود و در این رویداد بزرگ ورزشی دانش آموزان به انجام حرکات ورزشی همراه با حلقه هولاهوپ خواهند پرداخت.

موسوی اصل با اشاره به اینکه در اجتماع بزرگ دانش آموزان ورزشکار، سرود المپیاد ورزشی درون مدرسه ای توسط دانش آموزان اجرا می شود، افزود: دانش آموزان علاوه بر ورزش حلقه، به اجرای طناب زنی هماهنگ خواهند پرداخت که در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پایان اضافه کرد: این همایش بزرگ در راستای همکاری آموزش و پرورش با هیات ورزش های همگانی در راستای توسعه ورزشی و از سنین دانش آموزی است.

لازم به ذکر است که همایش بزرگ هم یاران ورزشی فردا دوشنبه ساعت هشت صبح در"مجتمع آموزگار" واقع در اتوبان گلستان، جنب فلکه فرهنگ شهر  برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز