معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز مهندس؛

مهندسی علم خدا در طبیعت است/مهندس ایثارگر راه آبادانی و سازندگی است

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹:۳۸
کد خبر: ۸۱۶۷۵۲
مهندسی علم خدا در طبیعت است/مهندس ایثارگر راه آبادانی و سازندگی است
موعود شمخانی در پیامی به مناسبت روز مهندس نوشت: مهندسی علم خدا در طبیعت است و مهندس به عنوان انسان شاخص و نخبه عمر گران خویش را صرف کسب علم کرده و در راه آبادانی و سازندگی ایثار نموده است

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، موعود شمخانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند با صدور پیامی، روز مهندس را به جامعه مهندیسن تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمی تعالی

پروردگار متعال به عنوان بزرگترین مهندس عالم، تار و پود هستی را براساس حساب و کتاب و در نهایت نظم آفریده و انسان به عنوان جانشین خدا بروی زمین که امانت دار ودیعه الهی طبق قول(فَإِذا سَوَّیْتُهُ وَ نَفَخْتُ فیهِ مِنْ رُوحی‌) بوده، موظف به انجام تکلیف و عمل به شیوه صحیح است.

لذا با توجه به اینکه مهندسی علم خدا در طبیعت است و مهندس به عنوان انسان شاخص و نخبه عمر گران خویش را صرف کسب علم کرده و در راه آبادانی و سازندگی ایثار نموده است، شایسته تقدیر دو چندان است.

اینجانب تبریک و تشکر خود را به عنوان عضوی از جامعه مهندسین کشور به تمامی عزیزان مهندس بویژه مهندسین شاغل در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند اعلام می نمایم و سلامتی، تندرستی و توفیق خدمت را از خداوند منان برای آنها خواستارم.

 

موعود شمخانی

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز