استاندار خوزستان خبر داد:

بهره برداری از پنج تصفیه خانه در جنوب غرب خوزستان

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۴:۰۷
کد خبر: ۸۲۰۱۰۲
بهره برداری از پنج تصفیه خانه در جنوب غرب خوزستان
غلامرضا شریعتی گفت: سال آینده پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر ماهشهر و بندر امام به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست شورای حفاظت کیفی کارون که شامگاه یکشنبه 12 اسفندماه در سالن جلسات مهمانسرای استانداری خوزستانبرگزار شد، با ابراز رضایت از عملکرد بخش صنعت در کنترل و جلوگیری از تخلیه فاضلاب در رودخانه کارون، اظهار کرد: جلوگیری از دفع فاضلاب های خانگی در رودخانه کارون هم در دستور کار قرار دارد و از سال 96 دولت توجه ویژه ای به این موضوع داشته و باید با جدیت این کار را تا به سرانجام رسیدن آن دنبال نماییم.

او با اشاره به زمان بر بودن مراحل اداری و بانکی فاینانس طرح، گفت: اجرای پکیج های محلی برای جمع آوری فاضلاب های خانگی در مناطق بحرانی اهواز در حین پیشبرد روند اداری و اجرایی فاینانس تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز، در دستور کار قرار گیرد.

شریعتی افزود: دولت هم در این زمینه با جدیت پای کار آمده است به طوری که در دو سال گذشته 300 کیلومتر خط فاضلاب و 580 کیلومتر اصلاح شبکه آب در استان و 150 کیلومتر خط فاضلاب و 110 کیلومتر خط آب در اهواز اجرا شده که رقم های قابل ملاحظه ای است.

نماینده عالی دولت در خوزستان عنوان کرد: امیدواریم سال آینده پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر ماهشهر و بندر امام به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مراحل اداری و بانکی ایستگاه پمپاژهای اهواز آغاز می شود، بیان کرد: امیدواریم پنج تصفیه خانه دیگر هم در شهرهای اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوش و بستان، همچنین تصفیه خانه غرب اهواز و کلکتورها که در قالب فاینانس داخلی پیش بینی شده است به نتیجه برسد.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز