وزیر نیرو خبر داد:

پل کابلی"سه‌بلوطک" ایذه تا پایان سال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵:۵۹
کد خبر: ۸۲۰۵۰۲
پل کابلیسه‌بلوطک ایذه تا پایان سال به بهره برداری می رسد
رضا اردکانیان گفت: پل سه‌بلوطک برای تردد آسان عشایر و روستاییان منطقه و همچنین مسافران نوروزی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز 14 اسفند ماه در حاشیه نصب آخرین بخش از عملیات ساخت پل سه بلوطک ایذه به‌ عنوان بلندترین پل کابلی ترکه‌ای ایران، با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک‌ هزار پروژه آب، برق و فاضلاب در سطح استان خوزستان با بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که بخشی از آن هزینه شده و بخش دیگر آن نیز پرداخت خواهد شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان استان مهمی برای کشور است و امیدواریم با به‌ ثمر رسیدن این طرح‌ها، ماه‌های پیش‌رو ماه‌های تولید، توسعه و رونق بیشتر کشور باشد.

او با بیان اینکه امیدواریم همه این پروژه‌ها به زودی به ثمر رسیده و در نتیجه آن مردم از آسایش و امنیت خاطر بیشتری بهره‌مند شوند، گفت: امروز آخرین عملیات سگمنت گذاری پل سه‌بلوطک آغاز و تا روزهای پایانی سال به اتمام می‌رسد.

اردکانیان افزود: امیدواریم بعد از کنترل‌های فنی لازم و صدور مجوز مراجع ذیربط، در ایام بهار که گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند، عبور و مرور از روی آن به راحتی صورت گیرد و همچنین اهالی و روستاییان اطراف بتوانند با امنیت بیشتری جابه‌جا شوند.

وزیر نیرو اضافه کرد: در مجموعه پروژه‌های بزرگ کارون سه و کارون چهار در مجموع ۲۱۰۰ متر پل و بیش از ۶ کیلومتر تونل احداث شده و امروز آخرین بخش آن انجام شد.

اردکانیان در پایان اظهار امیدواری کرد: راه‌های دسترسی به این پروژه که دو تونل یکی به طول ۲۸۰ متر و دیگری ۱۳۰ متر است، هر چه زودتر اجرا شود تا رفت و آمدها با سهولت بیشتری صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز