امروز در همایش پیاده روی اندیمشک عنوان شد:

۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزش خوزستان افزوده می شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۱:۴۱
کد خبر: ۸۲۱۶۷۳
۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزش خوزستان افزوده می شود
افشین حیدری گفت: خوشبختانه قطار توسعه زیرساخت‌های استان سرعت خوبی دارد و پروژه‌های متعددی در سطح استان در حال انجام است و امیدواریم با اتمام این پروژه ها بیش از ۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، پیمان جهانگیری فرماندار، رضا شریفی شهردار اندیمشک و با حضور پرنشاط اقشار مختلف مردم در اندیمشک برگزار شد.

افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت ها و هدف های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است.

او گفت: در سال ۹۷ همایش های پیاده روی، دوچرخه سواری و کوه نوردی بسیاری در استان توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

 حیدری با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های ورزشی استان افزود: خوشبختانه قطار توسعه زیرساخت‌های استان سرعت خوبی دارد و پروژه‌های متعددی در سطح استان در حال انجام است و امیدواریم با اتمام این پروژه ها بیش از ۶۰ هزار متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه شود.

 همچنین رضا شریفی شهردار اندیمشک با بیان اینکه توجه به ورزش و سلامت شهروندان یکی از اولویت های شهرداری است، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ها تقویت روحیه ورزشی و وحدت مردم است.

او گفت: تلاش مجموعه شهرداری ایجاد نشاط در سطح شهر و اجرای برنامه هایی برای آگاهی در امر سلامت شهروندان است.

شریفی افزود: شهر زنده و پویا نیازمند شهروندانی پر نشاط و سالم و با انگیزه است.

لازم به ذکر است که این مراسم به صورت زنده از شبکه سراسری سه سیما پخش شد و در پایان نیز طی قرعه کشی هدایایی به شهروندان اعطا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز