شهردار دارخوین شادگان خبر داد:

آمادگی شهرداری دارخوین برای استقبال از میهمانان نوروزی

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۷:۴۱
کد خبر: ۸۲۱۹۰۵
آمادگی شهرداری دارخوین برای استقبال از میهمانان نوروزی
مکی شمخانی گفت: مجموعه‌ مدیریت‌ شهری شهرداری دارخوین برای استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد.

مکی شمخانی شهردار دارخوین در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا اظهار‌ کرد: مجموعه‌ مدیریت‌ شهری شهرداری دارخوین برای استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان نوروزی آمادگی کامل دارد.  

او گفت: برنامه‌ها و اقدامات شهرداری دارخوین در ایام نوروز در بخش‌های خدمات‌شهری، فضای‌سبز، عمرانی، زیباسازی و فرهنگی در حال انجام است تا بهترین پذیرایی را از مسافران و گردشگران نوروزی داشته باشیم.

شمخانی با تاکید بر تنظیف، زیبایی و آماده‌سازی شهری در آستانه سال نو افزود: شست‌ و شو جداول، معابر و میادین، لکه‌گیری و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر و روکش آسفالت معابر، استقرار اکیپ ویژه نظافت، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در مبادی ورودی و سطح‌شهر، رنگ‌ آمیزی جداول معابر و میادین، شست‌ و شو و نصب مخازن زباله ویژه در مقابل محل‌های اسکان و ورودی شهر، اصلاح و نصب تابلو‌های معابر شهری از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری دارخوین در بخش خدمات‌شهری  است.

شهردار دارخوین در پایان اضافه کرد: هرس درختان، گل‌کاری میادین و بلوارها، آذین‌بندی معابر، راه‌اندازی آب‌نماهای میادین، نصب بنر و تابلو در سطح شهر، ساماندهی و نظافت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات نوروزی این شهرداری در حوزه فضای‌ سبز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز