رییس اداره محیط زیست شهرستان شادگان:

ثبت ۶۷ روز هوای خطرناک و ناسالم در شادگان

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۰:۳۴
کد خبر: ۸۲۲۸۱۲
ثبت ۶۷ روز هوای خطرناک و ناسالم در  شادگان
رحیم مجدمی گفت: شهر شادگان طی 11 ماهه سال جاری، مجموعا 67 روز را با وضعیت هوای خطرناک، ناسالم برای گروه های حساس و ناسالم برای تمام گروه ها سپری کرده است.

رحیم مجدمی رییس اداره محیط زیست شهرستان شادگان امروز دوشنبه 20 اسفند ماه، در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان شادگان در یازده ماه گذشته از 67 روز هوای ناسالم و خطرناک، 45 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس، 9 روز هوای ناسالم  و 13 روز هوای خطرناک را گذرانده است.

او گفت: شهر شادگان از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 194 روز سالم و 32 روز پاک داشته است.

مجدمی افزود: همچنین امسال تعداد روزهای ناسالم برای گروه‌های سنی حساس و روزهای ناسالم برای تمام گروه ها در شهر شادگان، مجموعا 54 روز بوده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان شادگان اضافه کرد: بخش عمده ای از آلودگی‌ هوای شهرستان به خصوص در شهر ناشی از ریزگردها و غلظت ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون است و بخش دیگر نیز به آلایندگی شرکت های همجوار مربوط می‌شود.

مجدمی در پایان با بیان اینکه در شادگان نیز 32 روز هوای پاک، 194 روز هوای سالم، 45 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای بسیار ناسالم و هفت روز هوای ناسالم، 13 روز هوای خطرناک در طی سال جاری گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز