امام جمعه شادگان:

مسوولان دستگاه‌های اجرایی ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۷:۵۱
کد خبر: ۸۲۲۸۲۲
مسوولان دستگاه‌های اجرایی ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند
حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان باید ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان شادگان امروز در جمع مسوولان شهری اظهار کرد: خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع باید سر لوحه کار مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی این شهرستان باشد.

او گفت: رضایتمندی مردم و ارایه خدمت صادقانه به مردم وظیفه ای است که مسوولان باید آن را جدی بگیرند و با همه وجود در مسیر تحقق آن اقدام کنند.

شرفی افزود: مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که مردم ولی نعمتان آنها هستند و فلسفه وجودی مسوولان و مدیران باید ارایه خدمت بی منت به مردم باشد.

امام جمعه شادگان با بیان این که در بحث خدمت رسانی همه ما موظف هستیم  تا در راستای تسهیل امور مردم قدم برداریم، اضافه کرد: اتخاذ تدابیر ویژه و راهکارهایی که کمک کند تا مردم از خدمات ارایه شده دستگاه ها رضایت داشته باشند از ضروریات دستگاه های اجرایی است.

حجت الاسلام شرفی در پایان با اشاره به احادیث و روایات اسلامی تصریح کرد: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که مسوولان باید زمینه آن را برای تمامی قشرهای مختلف جامعه فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز