رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی :

آموزش و پرورش باشگاه سیاسی نیست

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۷:۲۱
کد خبر: ۸۲۳۰۴۱
آموزش و پرورش باشگاه سیاسی نیست
فریدون حسنوند گفت: آموزش و پرورش باشگاه سیاسی نیست بلکه محل علم آموزی است و باید با تمام وجود مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، آیین تجلیل از دانش آموزان دوره دوم متوسطه با حضور فریدون حسنوند، رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، جمشید کمایی معاون مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک و جمعی از مسوولین شهری برگزار شد.

فریدون حسنوند رییس کمیسون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: حمایت از مجموعه آموزش و پرورش و کمک به این مجموعه عظیم نقش مهمی در توسعه علمی و فرهنگی کشور داشته و باعث تربیت نسلی پر افتخار و سربلند برای ایران خواهد شد.

او گفت: ما مسوولین وظیفه داریم که در راستای بیانات رهبری در خصوص جوانان و دانش آموزان که همان تحصیل، تهذیب و ورزش است، گام برداریم.

حسنوند افزود: آموزش و پرورش باید در کنار دیگر بخش ها مورد توجه قرار گیرد و این امر مهم با همدلی و کمک همه مسوولین و آحاد جامعه امکان پذیر است.

رییس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تشویق دانش آموزان اضافه کرد: امروز نیاز جدی جامعه ما در حوزه استقلال و توسعه کشور در تمامی حوزه ها توجه و توسعه علم و امکانات دانش آموزی بوده و ما وظیفه داریم از علم و علم آموزی در راستای پیشبرد استقلال کشور حمایت کنیم.

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانایی دانش آموزان بیان کرد: اگر شما بخواهید کوه ها را جابه جا خواهید کرد.

او گفت: آموزش و پرورش یک باشگاه سیاسی نیست بلکه یک محل علم آموزی است و باید با تمام وجود مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: این مسیر وحدت و سازندگی ادامه دارد و اندیمشک با همت همین دانش آموزان، معلمان و مربیان ساخته خواهد شد.

حسنوند افزود: آموزش و پرورش ریشه و تنه یک کشور چند هزار ساله است و باید به این ریشه و تنه خدمت کرد تا شاهد جامعه ای پویا و توسعه یافته باشیم.

در پایان این مراسم از دانش آموزان پسر و دختر مقطع دوم متوسطه با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز