مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان بیان کرد:

سر ریز فاضلاب شهری بهداشت عمومی را به خطر انداخته است+ببینید

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۸:۵۴
کد خبر: ۸۲۳۷۷۵
سر ریز فاضلاب شهری بهداشت عمومی را به خطر انداخته است+ببینید
پرویز میرزایی گفت: وضعیت کنونی شبکه فاضلاب شهری شادگان، بهداشت عمومی شهر را به خطر انداخت است.

پرویز میرزایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان امروز چهار شنبه 22 اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا، با اشاره به وضعیت نامطلوب فاضلاب در شهرستان شادگان، اظهار کرد: وضعیت نابه سامان فاضلاب شهر شادگان به عنوان یک معضل نیازمند توجه ویژه از سوی مسوولان دارد.

او گفت: سیستم فرسوده فاضلاب، نارضایتی شهروندان از دستگاه های ذیربط را به همراه داشته و بیمای های ناشی از فاضلاب های شهری، سلامت مردم شهر را تهدید می کند.

میرزایی افزود: سرازیر شدن فاضلاب در وسط معابر شهر شادگان سبب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای  شهروندان این شهر شده است.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شادگان، با انتقاد از کم کاری مسوولان در خصوص رفع مشکل فاضلاب شهر شادگان، اضافه کرد: شبکه فاضلاب شهر فرسوده شده و جاری شدن فاضلاب در برخی مناطق شهر، بروز انواع بیماری ها و بوی تعفن در مناطق وسیعی از شهر را به همراه دارد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان گفت: دستگاه متولی موظف است با بررسی مشکلات و نواقص مطرح شده و انعکاس به دستگاه های استانی، نسبت به تجهیز ایستگاه ها به ژنراتور برق، رفع نواقص ایستگاه های پمپاژ، شست و شو، لایروبی و تمیز کردن شبکه های مشکل دار اقدام کرده و با طراحی برنامه مدون و جامع مشکل فاضلاب شهر شادگان را رفع کنند در غیر اینصورت با دستگاه متولی که سلامت شهروندان را تهدید می کند برخورد قانونی در صورت می گیرد و عدم مرتفع شدن این معضل در دستور کار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز