شهردار شادگان :

شهرداری شادگان با بسیج امکانات به استقبال نوروز می رود

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۴:۱۵
کد خبر: ۸۲۴۲۳۹
شهرداری شادگان با بسیج امکانات به استقبال نوروز می رود
حسن مزبانی پور گفت: با بسیج امکانات، شادگان برای استقبال از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور آماده می شود.

حسن مزبانی پور شهردار شادگان امروز پنج شنبه 23 اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از سفر به شهر شادگان و تالاب بین المللی این شهرستان در سال های گذشته و پیشبینی افزایش سفر به این شهرستان در نوروز 98، این شهرداری امسال از تمام ظرفیت خود برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی استفاده می کند.

او گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال کلیه واحدهای شهرداری شادگان به منظور آماده‌سازی شهر و استقبال از مهمانان نوروزی تلاش خواهند کرد.

مزبانی پور بسیج کردن تمام نیروهای خود علاوه بر نظافت سطح شهر و آمادگی کامل به منظور استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی افزود: آسفالت‌، لکه‌ گیری معابر اصلی و فرعی، پاکسازی سطح شهر، زیباسازی، رفع سد معبر، رنگ‌ آمیزی جداول، بهسازی علایم و تابلوها راهنمایی، گل کاری و کاشت نهال در پارک ها و بلوارها و میادین، اصلاح و بهسازی سیستم روشنایی پارک ها و میادین  و شستشوی معابر و غیره از جمله اقداماتی است که این شهرداری در ایام نوروز انجام خواهد داد.

شهردار شادگان اضافه کرد: شهرداری شادگان آمادگی کامل را برای هرگونه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

مزبانی پور در پایان با اشاره به وظایف شهروندان در نظافت شهر بیان کرد: مغازه‌ها و معابر خصوصی در زیبا سازی شهر تاثیر به سزایی دارند که یکی از این کمک ها آزاد سازی معابر جلوی مغازه های آنان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما