سرپرست تعاون روستایی خوزستان بیان کرد:

کاهش محسوس قیمت میوه نوروزی در خوزستان نسبت به سایر استان ها

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۹:۲۰
کد خبر: ۸۲۶۰۵۲
کاهش محسوس قیمت میوه نوروزی در خوزستان نسبت به سایر استان ها
جمشید بنی فری گفت: قیمت میوه نوروزی در خوزستان نسبت به سایر استان های کشور ارزان تر و کاهش محسوسی داشته است.

جمشید بنی فری سرپرست تعاون روستایی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: تعاون روستایی خوزستان از ماه های قبل با ذخیره سازی میوه به فکر رفاه حال مردم برای پذیرایی از مهمانان خود بوده است.

او گفت: طبق آخرین آماربه دست آمده، توانسته ایم میوه نوروزی اعم از سیب و پرتقال با کیفیت را با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کنیم.

بنی فری افزود: تمام تلاش ما تامین و ذخیره سازی میوه با کیفیت و با قیمت مناسب در سردخانه ها و توزیع دقیق در سطح شهرها و در نهایت رسیدن آن به دست مصرف کننده است.

سرپرست تعاون روستایی خوزستان اضافه کرد: با نظارت و پیگیری های انجام شده شاهد کاهش محسوس قیمت میوه در بازار و همچنین استقبال بی نظیر مردم از سیب و پرتقال نوروزی هستیم، به نحوی که علیرغم گذشت دو روز از توزیع میوه، بیش از 190 تن سیب زرد و قرمز و 305 تن پرتقال تامسون توزیع شده است.

او توضیح داد: هم اکنون پرتقال تامسون با قیمت سه هزار و 500 تومان، پرتقال والنسیا چهار هزار و 500 تومان و سیب زرد و قرمز با قیمت پنج هزار و 500 تومان در ایام نوروز توسط غرفه های تدارک دیده شده در سراسر خوزستان عرضه می شود.

به گفته سرپرست تعاون روستایی خوزستان تامین و تنظیم بازار میوه شب عید یکی از عمده فعالیت هایی است که همه ساله از اواخر اسفند ماه تا اواسط فروردین ماه بر دوش تعاون روستایی خوزستان بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز