فرمانده انتظامی شادگان خبر داد:

آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی با آمادگی صد درصد پلیس

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸:۵۲
کد خبر: ۸۲۶۲۵۴
آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی با آمادگی صد درصد پلیس
سرهنگ علیرضا میر رضایی از آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی شادگان خبر داد.

سرهنگ علیرضا میر رضایی فرمانده انتظامی شادگان امروز چهار شنبه  29 اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا، ضمن بیان اینکه طرح انتظامی نوروزی با آمادگی صد در صدی پلیس شادگان آغاز و تا ۱۷ فروردین 98 ادامه دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با حضور صد درصدی نیروها در راستای خدمات‌رسانی به مسافرین عزیز در بحث انتظامی و ترافیک و ایجاد امنیت پایدار آمادگی لازم را دارند.

او گفت: نیروی انتظامی شادگان آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در ایام نوروز است و در این زمینه برنامه‌های لازم تدارک دیده شده است.

میر رضایی با بیان اقدامات و آمادگی پلیس در ایام نوروز، افزود: طرح‌های عملیاتی انتظامی و خدماتی برای قبل، بعد و حین ایام نوروز تدوین، تمرین و عملیاتی شده است و در این راستا نیروهای انتظامی در آمادگی کامل برای برقراری امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

فرمانده انتظامی شادگان در پایان همچنین با اشاره به تدوین برنامه‌های ترافیکی و روان بودن معابر و استقرار پلیس در اماکن پرتردد برای پیشگیری از سرقت و ترافیک روان برای شهروندان خاطر نشان کرد: آمادگی نیروی انتظامی شادگان برای خدمات‌رسانی به گردشگران در ایام نوروز صد درصدی است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما