بخشدار اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت:

دو کودک در اروندکنار غرق شدند/ لزوم توجه شهروندان به هشدارهای ستاد بحران

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۳:۱۰:۵۴
کد خبر: ۸۲۷۰۰۹
دو کودک در اروندکنار غرق شدند/ لزوم توجه شهروندان به هشدارهای ستاد بحران
ادیب محاوی گفت: غرق شدن دو کودک اروندکناری بر اثر سیلاب نبوده است.

ادیب مهاوی بخشدار اروند کنار بعد از جلسه مدیریت بحران بخشداری اروند کنار، ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان اینکه سیلابی در اروندکنار حادث نشده است، اظهار کرد: عصر یکشنبه چهارم فروردین، دو برادر سه و 6 ساله درون یکی از نهرهای آب اروندکنار غرق شدند و این موضوع بر اثر سیلاب رخ نداده چرا که سیلابی در اروندکنار حادث نشده که تلفات جانی در بر داشته باشد.

او با بیان اینکه این حادثه در ساعت 17 اتفاق افتاده است، گفت: با توجه به هشدار های اعلام شده مبنی نزدیک نشدن به حریم رودخانه ها، متاسفانه این دو کودک بر اثر کم مراقبتی خانواده، به تنهایی کنار نهر منتهی به رودخانه در حال بازی بودند که به درون آب افتادند و با توجه به مد آب و شدت داشتن جریان آن، غرق شدند.

محاوی افزود: پس از غیبت این دو برادر و پیدا شدن"دمپایی" آنها کنار نهر، عملیات جستجو توسط صیادان محلی آغاز و در کمتر از یک ساعت اجساد دو کودک از آب بیرون کشیده شد.

بخشدار اروند کنار با اشاره به خروشان بودن رودخانه اروند رود، اضافه کرد: از شهروندان اروندکنار می خواهیم به هشدارهای ستاد بحران توجه بیشتری کنند و از حضور در حریم رودخانه ها جدا خودداری کنند.

محاوی در پایان اضافه کرد: دلیل غرق شدن دو کودک اروند کنار توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز