مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد:

انجام ۸۱ ماموریت اورژانسی در ایام نوروز

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۵:۵۸
کد خبر: ۸۲۷۱۵۰
انجام ۸۱ ماموریت اورژانسی در ایام نوروز
پرویز میرزایی گفت: در ایام سفرهای نوروزی ۸۱ ماموریت شهری و جاده‎ای توسط پایگاه‎های اورژانس ۱۱۵ شادگان انجام شد.

پرویز میرزایی مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۲۵‌ اسفندماه تا روز گذشته، اورژانس شادگان ۸۱ ماموریت با ۹۸ مصدوم، تعداد ۳۲ ماموریت های ترافیکی با ۴۹ نفر مصدوم و ۳ نفر فوتی و همچنین تعداد ۴۹ ماموریت غیرترافیکی با ۴۹ نفر بیمار در حوادث جاده ای و شهری این شهرستان به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارایه کردند.

او گفت: در مجموع در این ماموریت ها همه مصدومان اعم از حوادث جاده ای و شهری با اقدام سریع پرسنل اورژانس در محل حادثه درمان و در موارد حاد به مراکز درمانی و بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

میرزایی افزود: پرسنل اورژانس شادگان در تمامی این ایام از آمادگی صد در صدی برخوردار بودند و یک گروه امدادی در محل ورودی شهرستان در محل تالاب بین اللملی شادگان مستقر شده و به ارایه خدمات سرپایی می پرداختند و یک گروه نیز در حالت آماده باش به سر می بردند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان با اشاره به فعالیت پایگاه‎های اوژانس و فوریت‎های پزشکی عنوان کرد: ۶ پایگاه شهری، پایگاه جاده‎ای و چادر سیار سلامت در ایستگاه گردشگری تالاب شادگان در اجرای طرح امدادی نوروزی در حال ارایه خدمات می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز