فرماندارشهرستان شادگان خبر داد:

آماده باش دستگاه های خدمات رسانی شادگان/اوضاع شادگان عادی است+ببینید

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۳:۲۲
کد خبر: ۸۲۷۲۰۲
آماده باش دستگاه های خدمات رسانی شادگان/اوضاع شادگان عادی است+ببینید
سعید حاجیان گفت: دستگاه های خدمات رسانی شادگان به دلیل هشدارهای هواشناسی در حالت آماده باش قرار دارند.

سعید حاجیان امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از سیل بند کارون در محدوده دارخوین شادگان، در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا بر اعلام کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی پرقدرتی وارد خوزستان شده است و تا اواسط روز سه شنبه همه مناطق سطح استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

او گفت: پیرو تصمیم اتخاذ شده در جلسه مدیریت بحران استان و با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی، وقوع بارش‌های سیل آسا همراه با وزش باد شدید از امروز شروع شده است.

حاجیان افزود: به تمامی مدیران شهرستان ابلاغ شده، ضمن آماده باش کامل و تجهیز کردن امکانات خودروی برای مقابله با اثرات ناگوار توده مذکور و کمک رسانی به مسافران و شهروندانی که در خارج از شهر زیر چادر اتراق کرده اند از همه توان و امکانات موجود استفاده کنند.

فرماندار شهرستان شادگان با بیان اینکه تاکنون مشکلی در سیل بندها وجود نداشته، اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های امداد رسانی و ادارت مربوطه در سطح تمام شهرستان شادگان در حال آماده باش هستند.

رییس ستاد بحران شادگان توضیح داد: برای رویارویی و مقابله با حوادث احتمالی، کلیه ادارات، شرکت ها و موسسات دولتی و غیردولتی مستقر در شهرستان نسبت به در اختیار قرار دادن تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین خود در مواقع نیاز و شرایط بحرانی به ستاد بحران شهرستان اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز