معاون وزیر نفت خبر داد:

فردا خط لوله فرآورده اهواز عملیاتی می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۱:۳۷
کد خبر: ۸۲۷۲۸۴
فردا خط لوله فرآورده اهواز عملیاتی می‌شود
علیرضا صادق آبادی گفت: امیدواریم خط لوله فرآورده های نفتی اهواز فردا(سه‌شنبه، 6 فروردین‌ماه) عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از شبکه اطلاع رسانی وزارت نفت، علیرضا صادق‌آبادی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص حریق خط لوله 16 اینچ ارسالی بنزین با اشاره به اینکه این حادثه صبح امروز(دوشنبه، پنجم فروردین ماه) اتفاق افتاده است، اظهار کرد: این خط لوله مربوط به شرکت خطوط مرکزی اهواز در نزدیکی منیفولد سبزآب دزفول در خوزستان است که به علت پوسیدگی دچار نشتی و بنزین‌ ریزی شد.

او با اشاره به اینکه بنزین سر ریز شده این خط لوله با تلاش همکاران به کانال هدایت و با پاشش آب روی آن مهار شد، گفت: امیدواریم این خط لوله فردا صبح دوباره در سرویس قرار گیرد.

صادق آبادی با تاکید بر اینکه عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی در خصوص آتش‌سوزی وجود دارد مربوط به این خط نیست، افزود: کشاورزها از ترس ریختن بنزین به زمین‌های کشاورزی، بنزین هدایت شده در کانال را آتش زده بودند که به سرعت آتش داخل کانال از سوی آتش‌نشانی خطوط لوله خاموش و بنزین داخل کانال هم جمع‌آوری شد.

لازم به ذکر است که امروز ساعت ۹:۳۰ دقیقه خط لوله سراسری انتقال بنزین از اهواز به شمال خوزستان در منطقه شوش، به دلیل فرسودگی و شکستگی دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان دو شهرستان شوش و اندیمشک این حریق اطفا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما