مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد:

بهره مندی۶۲۱۷ نفر از خدمات درمان سرپایی هلال احمر خوزستان

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۹:۱۱
کد خبر: ۸۲۷۳۳۱
بهره مندی۶۲۱۷ نفر از خدمات درمان سرپایی هلال احمر خوزستان
علی خدادادی گفت: از زمان شروع طرح ملی امداد و نجات نوروزی در ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین ۹۸، ۶ هزار و ۲۱۷ نفر از مسافران نوروزی به صورت سرپایی درمان شدند.

علی خدادادی در گفت وگو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

او گفت: طی همین مدت ۶ هزار و ۲۱۷ نفر از مسافران نوروزی به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: از ۶ هزار و ۱۴۰ نفر هم در بخش خدمات حضوری مسافران نوروزی و راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس آزمایش قند و فشار خون گرفته شد.

خدادادی اضافه کرد: همچنین ۶۴ نفر هم در بخش خدمات حضوری، راهیان نور، و حوادث جاده ای و شهری و کوهستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

او ادامه داد:  متاسفانه در این مدت پنج نفر در حوادث جاده ای و یک نفر در حوادث شهری فوت شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به آمار مصدومان، بیان کرد: مصدومان هم ۱۲۵ نفر  هستند که شامل بخش جاده ای، کوهستان و شهری است.

به گفته خدادادی عملیات جاده ای ۳۴ مورد، حوادث کوهستان سه مورد و حوادث شهری ۱۱ مورد بوده است.

خدادادی اضافه کرد: ۲۲ مورد واژگونی خودرو، ۱۱ مورد تصادف، یک مورد آتش سوزی خودرو و یک مورد انحراف و برخورد با مانع در بخش حوادث جاده ای رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به توان عملیاتی این نهاد برای امدادرسانی در ایام نوروز ، گفت: ۴۵ خودروی پشتیبانی، ۶۵۰ نجاتگر، ۴۴ آمبولانس، ۱۸ خودروی نجات، ۴۴ پست و پایگاه امداد و نجات موقت نوروزی، ۱۳ موتورسیکلت، یک فروند بالگرد، دو قلاده سگ زنده یاب و یک دستگاه خودرو آرگو در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر خوزستان به کار گرفته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز