مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در شورای هماهنگی مدیریت بحران در اروندکنار؛

اروندکنار دچار مَد اکبر شده است نه سیل/بسیج امکانات مورد نیاز به اروندکنار

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۵:۱۴
کد خبر: ۸۲۷۵۰۰
اروندکنار دچار مَد اکبر شده است نه سیل/بسیج امکانات مورد نیاز به اروندکنار
کیامرث حاجی زاده گفت: سیلی در اروندکنار رخ نداده بلکه دچار مَد اکبر است که موجب شد آب وارد برخی روستاها شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان شامگاه دوشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در اروند کنار با اشاره به این که طی چهار ماه گذشته استان خوزستان درگیر پدیده سیلاب بوده، اظهار کرد: کار اصلی در بحران‌ها را مردم انجام داده اند و مسوولان گزارش آن را ارایه دادند.

او با اشاره به تعامل خوب میان مسوولان در کاهش برخی بحران ها، گفت: همین تعامل موجب شد سیلابی که در ۳۰ سال اخیر در استان بی سابقه بوده را بتوانیم با کمترین خسارت و بدون تلفات انسانی مدیریت کنیم.

حاجی زاده با اشاره به خبرهایی که درباره اروندکنار در فضای مجازی منتشر شده بود، افزود: سیلی در حوزه اروندکنار رخ نداده بلکه دچار مَد اکبر یا بزرگ شده است که موجب شد آب وارد برخی روستاها شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به ایجاد تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات مَد اکبر، اضافه کرد: اگر پیش از هر اتفاقی اطلاعیه ها و اخطاریه ها ستاد مدیریت بحران مورد توجه قرار می گرفت شاهد خسارات و حوادث دلخراش  نمی شدیم.

او مصوب کرد ۱۲ بیل مکانیکی زنجیری بوم بلند برای خدمات رسانی به این منطقه مستقر شود که از این تعداد چهار بیل مکانیکی متعلق به سازمان آب و برق، چهار بیل مکانیکی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند و چهار بیل مکانیکی نیز برعهده فرماندار و معین شهرستان است.

حاجی زاده تاکید کرد: مابقی امکانات مورد نیاز نیز از سوی پالایشگاه و دیگر شرکت های شهرستان تهیه شود و چنانچه امکاناتی دیگر مورد نیاز بود، می توانیم از مرکز استان برای آنها تهیه و ارسال کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در پایان بیان کرد: وظیفه اسکان موقت  و تغذیه و آماده کردن اقلام مورد نیاز نظیر پتو، کنسرو و غیره بر عهده هلال احمر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز