معاون اول رییس جمهوری خطاب به استاندار خوزستان گفت:

مردم خوزستان را در جریان لحظه به لحظه وضعیت سدها قرار دهید+ببینید

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۴:۵۶
کد خبر: ۸۲۷۵۵۰
مردم خوزستان را در جریان لحظه به لحظه وضعیت سدها قرار دهید+ببینید
اسحاق جهانگیری گفت: با توجه به وضعیت سدهای خوزستان مردم این استان باید در جریان لحظه به لحظه وضعیت سدها قرار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور امروز سه شنبه 6 فروردین ماه 98 در یک جلسه ویدیو کنفرانسی با استانداران استان های گرفتار سیلاب، اظهار کرد: باید شرایطی مناسب برای همه مردم فراهم شود تا به خوبی در جریان اوضاع  موجود قرار گیرند.

او گفت: سدهای خوزستان ظرفیت مشخصی دارند و میزان خالی بودن آنها نیز مشخص است.

معاون اول رییس جمهوری افزود: در حال حاضر خروجی سدها بالاست که ضرورت دارد از طریق اطلاع رسانی مناسب ائمه جمعه و دیگر مجموعه ها، این موضوع برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث احتمالی با مردم در میان گذاشته شود.

لازم به ذکر است که، استانداران هشت استان در معرض سیلاب از طریق ویدیو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند و گزارش‌هایی از روند اقدامات انجام شده در راستای ارایه کمک‌های امدادی و خدماتی به مردم، میزان بارش ها در مناطق مختلف، وضعیت سدها، کانال‌ها، ‌سیل‌بندها و رودخانه‌ها، چگونگی شناسایی نقاط بحرانی و تخلیه مردم از مناطق خطرناک، تمهیدات لازم برای اسکان موقت مردم و مسافران و برآورد انجام شده از خسارات وارد شده به منازل و بخش‌های مختلف کشاورزی، زیربنایی و صنعتی و چگونگی تلاش‌ها برای تخلیه آب از شهرها و ترمیم و بازسازی راه‌های مواصلاتی شهرها و روستاها که بر اثر سیل دچار تخریب شده‌اند، ارایه کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما