رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک در گفت وگو با برنا مطرح کرد:

۸ هزار نفر از خدمات هلال احمر برخوردار شدند/ آماده خدمت رسانی به سیل زدگان هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۰:۰۳
کد خبر: ۸۲۸۸۸۵
۸ هزار نفر از خدمات هلال احمر برخوردار شدند/ آماده خدمت رسانی به سیل زدگان هستیم
افشین کاویانی از آمادگی جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک برای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

افشین کاویانی رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک عصر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: این جمعیت آمادگی کامل دارد تا در صورت بروز سیلاب در سریع‌ترین زمان ممکن، عملیاتی شده و به خدمت رسانی بپردازد.

او با اشاره به تعطیلات سال نو گفت: به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان و مسافرین عزیز یک پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهر حسینیه واقع در حومه شهرستان اندیمشک ایجاد شده است.

 رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک با بیان اینکه تا پایان نوروز آماده خدمت رسانی به مردم هستیم، افزود: تاکنون بیش از هشت هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک برخوردار شدند.

 افشین کاویانی با اشاره به بارندگی ها و احتمال وقوع سیلاب بیان کرد: تیم های امدادی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی کاملا آماده هستند و در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر خواهند شد.

رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک در پایان با اشاره به آمادگی و مهیا بودن تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز جمعیت هلال احمر، اضافه کرد: در هر شرایطی آماده خدمت رسانی به شهروندان بوده و تقاضا داریم با توجه به کوهستانی بودن و سیلابی بودن شهرستان، شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده و از مسیر ها و حاشیه های رودها دوری کند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز